  • 1. Data: 2021-07-11 22:38:54
    Temat: Jak by komuś dom 70 metrów nie pasowal
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://noizz.pl/design/rodzina-mieszka-w-domku-na-z
    gloszenie-byl-tanszy-od-kawalerki/d5jtpgx
    Da sie? Oczywiście że się da. Jedyna bariera to znalezienie takiej działu której nikt
    nie chce bo np. za wąska na większy dom.

  • 2. Data: 2021-07-11 23:01:27
    Temat: Re: Jak by komuś dom 70 metrów nie pasowal
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > Da sie? Oczywiście że się da. Jedyna bariera to znalezienie takiej działu której
    nikt nie chce bo np. za wąska na większy dom.

    Zenusiu opowiedz wszystkim jak się pastwiłeś nad aresztowanymi "wrogami
    narodu", kiedy pracowałeś w SB.

  • 3. Data: 2021-07-12 06:45:28
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-11 o 22:38, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    > Da sie? Oczywiście że się da. Jedyna bariera to znalezienie takiej działu której
    nikt nie chce bo np. za wąska na większy dom.

    coś jeszcze masz do powiedzenia? ;-))))

    --
    Runt

  • 4. Data: 2021-07-14 21:06:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > Da sie? Oczywiście że się da. Jedyna bariera to znalezienie takiej działu której
    nikt nie chce bo np. za wąska na większy dom.

    Zenusiu, jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. Napisałeś kolejną
    wiadomość, którą można tylko o kant d...

  • 5. Data: 2021-07-15 17:25:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > Da sie? Oczywiście że się da. Jedyna bariera to znalezienie takiej działu której
    nikt nie chce bo np. za wąska na większy dom.

    Napisz jeszcze jakąś głupotę. Nie będzie mądrze, ale będzie śmiesznie.

  • 6. Data: 2021-07-19 16:49:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 11 Jul 2021 13:38:54 -0700 (PDT), w
    <660f597a-d2a6-4f74-a138-75c5304c452dn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > Da sie? Oczywiście że się da. Jedyna bariera to znalezienie takiej działu której
    nikt nie chce bo np. za wąska na większy dom.

    Za 70 tys. to masz to:
    https://noizz.pl/design/para-z-polski-mieszka-w-jurc
    ie-70-tys-zl-za-podstawowa-wersje/jx7e1rn

  • 7. Data: 2021-07-19 22:12:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 15 lipca 2021 o 17:24:59 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    gloszenie-byl-tanszy-od-kawalerki/d5jtpgx
    nikt nie chce bo np. za wąska na większy dom.
    > Napisz jeszcze jakąś głupotę. Nie będzie mądrze, ale będzie śmiesznie.
    Śmieszniej niż z wodnym chlebem i liniowym sterownikiem zaworu na grzejnik się nie
    da. Dokonałeś cudu. W zawodach na maksymalną głupotę na podium zająłeś jednocześnie
    trzy pierwsze miejsca.

  • 8. Data: 2021-07-20 08:39:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Śmieszniej niż z wodnym chlebem i liniowym sterownikiem zaworu na grzejnik się nie
    da. Dokonałeś cudu. W zawodach na maksymalną głupotę na podium zająłeś jednocześnie
    trzy pierwsze miejsca.

    Zenuś, pomijając już wszystkie wcześniejsze twoje kłamstwa o wodnym
    chlebie itp.

    Po pierwsze nigdzie nie napisałem o liniowym sterowniku zaworu - to jest
    twój chory wymysł, bo czego nie doczytasz to sobie dopowiadasz.

    Po drugie mylisz typ (rodzaj) regulacji z charakterystyką regulacji.
    Regulacja dyskretna inaczej nazywana zero-jedynkową to jest typ (rodzaj)
    regulacji.

    Regulacja liniowa lub nieliniowa czy też logarytmiczna, pierwiastkowa
    itd. to są charakterystyki regulacji, a nie typy.

    Nie masz o tym najmniejszego pojęcia i próbujesz zabłysnąć, ale kolejny
    raz zrobiłeś tylko z siebie idiotę. To tak jak byś był zapytany o kolor
    i odpowiedział "wysoki".

    Po trzecie bzdurnie bronisz przekonania, że zawór termostatyczny
    grzejnikowy jest regulatorem zero-jedynkowym (inaczej dyskretnym).
    Niestety nie jest.

    Jakiego typu to regulator i o jakiej charakterystyce to nie ma sensu ci
    tłumaczyć, bo i tak tego nie zrozumiesz. Niestety tego nie uczyli w
    podstawówce, którą ledwo ukończyłeś, a może i nie ukończyłeś. Tego się
    uczy dopiero w technikum i na studiach.

    Po czwarte zaprzeczyłeś poprawnemu opisowi działania takiego zaworu,
    które podali Kris oraz kolega ąćęłńóśźż

    Świadczy to jednoznacznie o tym, że nie masz najmniejszego pojęcia o tym
    i kolejny raz napisałeś głupotę.

    Ciekawe jaką głupotę napiszesz kolejnym razem.