  • 1. Data: 2021-07-11 22:45:12
    Temat: Czy jest na grupie jakiś lekarz?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uzyszkodnikowi odjebało.

  • 2. Data: 2021-07-11 23:01:15
    Temat: Re: Czy jest na grupie jakiś lekarz?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Uzyszkodnikowi odjebało.

    Zenusiu opowiedz wszystkim jak się pastwiłeś nad aresztowanymi "wrogami
    narodu", kiedy pracowałeś w SB.

  • 3. Data: 2021-07-12 06:44:33
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-11 o 22:45,PSYCHOL Zenek Kapelinder pisze:
    > Uzyszkodnikowi odjebało.

    jak się zenusiu wyrażasz?!!! a fe! a fe!

    --
    Runt

    Thanks for visiting and have a fantastic day!

  • 4. Data: 2021-07-12 09:47:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 11 lipca 2021 o 22:45:13 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    > Uzyszkodnikowi odjebało.

    Nachlał się najzwyczajniej przy niedzieli.
    Zdarza się.
    Wytrzezwieheto powinien grupiwiczów przeprosić za zaśmiecanie grupy.
    Ale raczej nie przeprosi. Taki typ.

  • 5. Data: 2021-07-12 13:41:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-12 o 09:47, Kris pisze:
    > Nachlał się najzwyczajniej przy niedzieli.
    > Zdarza się.
    > Wytrzezwieheto powinien grupiwiczów przeprosić za zaśmiecanie grupy.
    > Ale raczej nie przeprosi. Taki typ.

    Gdybyś nie był aż tak tępym trollem jakim jesteś to zauważyłbyś, że już
    przeprosiłem za mój spam w wątku  "Budowanie - 4 u janusz",  zanim
    napisałeś te brednie.

    Ty póki co za swoje chamstwo i kłamstwa pisane pod moim adresem jeszcze
    mnie nie przeprosiłeś, a wymyślasz kolejne, ale znów ci nie wyszły. Taki
    z ciebie chamski i zakłamany typ.

  • 6. Data: 2021-07-12 17:12:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 12 lipca 2021 o 13:41:57 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Ty póki co za swoje chamstwo i kłamstwa pisane pod moim adresem jeszcze
    > mnie nie przeprosiłeś, a wymyślasz kolejne, ale znów ci nie wyszły. Taki
    > z ciebie chamski i zakłamany typ.

    Linka/cytaty poproszę gdzie byłem wobec Ciebie chamski i/lub kłamalem

  • 7. Data: 2021-07-12 21:59:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-12 o 17:12, Kris pisze:

    > Linka/cytaty poproszę gdzie byłem wobec Ciebie chamski i/lub kłamalem

    Myślisz kretynie, że się ze mną będziesz bawił w ciuciubabkę? Dałem ci
    cytaty twoich wypowiedzi i miałeś się do tego ustosunkować. Póki co
    "udajesz Greka" i powtarzasz w kółko te swoje pytania jak mantrę.

    Najpierw się ustosunkuj do tego co już zacytowałem. Później daj linki i
    cytaty moich wypowiedzi w których wg ciebie wszczynałem awantury i byłem
    chamski jako pierwszy.

    Póki tego nie zrobisz i nie udowodnisz swoich kłamstw to jesteś zwykłym
    chamem i kłamcą, a kolejne twoje kłamstwa i chamstwo będę "nagradzał".

  • 8. Data: 2021-07-13 00:35:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 12 lipca 2021 o 21:59:14 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Myślisz kretynie, że się ze mną będziesz bawił w ciuciubabkę?

    Dlaczego po raz kolejny jesteś chamski

    > Póki tego nie zrobisz i nie udowodnisz swoich kłamstw to jesteś zwykłym
    > chamem i kłamcą, a kolejne twoje kłamstwa i chamstwo będę "nagradzał".

    Wskażesz ( linki/ cytaty) gdzie byłem wobec Ciebie chamski i/;lub kłamałem?

  • 9. Data: 2021-07-13 00:43:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 12 lipca 2021 o 21:59:14 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > ?Dałem ci
    > cytaty twoich wypowiedzi i miałeś się do tego ustosunkować.

    Wczoraj miałeś trudny wieczór-
    Zaśmiecałeś grupę kilkudziesięcioma idiotycznymi postami.
    Ze dwie godziny na to straciłeś (w tym czasie ułożył byś chrześniakowi ze dwa m2
    styropianu)
    Zdarza się najlepszym więc i do Ciebie specjalnych pretensji o to nie mam
    Może i faktycznie przegapiłem cos tam ale jak już dzisiaj doszedłeś do siebie to
    poproszę o konkretne cytaty

  • 10. Data: 2021-07-13 08:57:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Linka/cytaty poproszę gdzie byłem wobec Ciebie chamski i/lub kłamalem

    Dlaczego po raz kolejny jesteś chamski?
    Dlaczego po raz kolejny kłamiesz?