  • 1. Data: 2012-10-23 13:11:53
    Temat: Jak jest prawidłowa wysokość śrub stelarza bidetu/toalety
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Jak jest prawidłowa wysokość śrub stelarza bidetu/toalety?

    Płytkarz poprawiał po wykonawcy i dal wyżej z tego co pamiętam o 3 cm,
    gazety już nie poczytasz, hehe niewygodnie, za wysoko, choć twierdził, ze
    za nisko było.

    Niestety nie pamiętam na ile było, a ile być powinno.
    czy są jakieś standardy? dla osob o wzroscie ok 180, wykonawca miał 190 ;)

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2012-10-23 15:17:38
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Niestety nie pamiętam na ile było, a ile być powinno.
    > czy są jakieś standardy? dla osob o wzroscie ok 180, wykonawca miał 190 ;)
    Daj tak żeby dało się pod muszlą połozyć płytki ;)
    Mi wolnej przestrzeni zostało jakies 2-3 cm i taka wysokość muszli bardzo mi
    odpowiada, również dla dziecka jest to bardzo wygodne.
    A swoją droga wraz ze stelarzem napewno była instrukcja z podaną wysokością
    mocowania.

    Gejzero.

  • 3. Data: 2012-10-23 17:21:04
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Płytkarz poprawiał po wykonawcy i dal wyżej z tego co pamiętam o 3 cm,
    > gazety już nie poczytasz, hehe niewygodnie, za wysoko, choć twierdził, ze

    Ja gram w Angry-Birds i czytam Pudelka ma Androidzie :-)

  • 4. Data: 2012-10-23 18:45:46
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 23 Paź, 13:11, "Amir" <d...@g...pl> wrote:
    > Jak jest prawidłowa wysokość śrub stelarza bidetu/toalety?

    > Niestety nie pamiętam na ile było, a ile być powinno.
    > czy są jakieś standardy? dla osob o wzroscie ok 180, wykonawca miał 190 ;)

    A to nie jest tak, że stelaże mają zaznaczony punkt odniesienia które
    powinny być na przykład na 1m od gotowego poziomu podłogi?

    mucher

  • 5. Data: 2012-10-24 09:43:36
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ja gram w Angry-Birds i czytam Pudelka ma Androidzie :-)

    czyli masz dobrą wysokość :)

  • 6. Data: 2012-10-24 13:18:13
    Od: Ariusz <a...@i...eu>

    W dniu 2012-10-23 17:21, kiki pisze:

    > "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > Ja gram w Angry-Birds i czytam Pudelka ma Androidzie :-)

    Czyli co trafiasz w ptaka? ;)
    Radzę jeszcze wziąć pod uwagę deskę.
    Jak montowali mi muszlę to zrobiłem próby podłożyłem sobie coś pod nogi
    na wysokość podłogi i usiadłem na - niestety - samej muszli bez deski.
    Potem założyłem deskę, która podnosi tą wysokość o ponad 3 cm i mam
    delikatnie za wysoko. Dlatego teraz Angry-birds-a gram w dolnej łazience :)

    Ariusz

  • 7. Data: 2012-10-24 14:34:22
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Ariusz" <a...@i...eu> wrote in message

    > Czyli co trafiasz w ptaka? ;)

    Raczej ptakiem w świnię :-)

  • 8. Data: 2012-10-26 20:01:38
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-23 18:45, mucher pisze:
    > , że stelaże mają zaznaczony punkt odniesienia które
    > powinny być na przykład na 1m od gotowego poziomu podłogi?
    z tego co montowałem to tak zawsze było