  • 1. Data: 2012-10-23 16:55:16
    Temat: Ocielenie płaskiego dachu a mocowanie rynien?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Dom z lat 80tych (jak za gierka budowano)
    Jestem przed ocieplaniem płaskiego dachu styropapą o grybości 15cm, i mam
    dylemat
    bo wykonawca chce dać na dachu 14x14cm belkę i do niej umocować rynny, ale
    będzie mostek termiczny bo na styku belki z dachem nie bedzie ocieplenia,
    jak
    to można inaczej rozwiązać, chciałem zachować ciągłość ocieplenia z elwacji
    ociepleniem.

    Do elewacji jak umocuja rynny to twierdzi wykonawca, ze zerwie je ciężar
    śniegu.

    pozdrawiam
    AT