  • 1. Data: 2012-10-23 18:35:51
    Temat: gniazdka elektryczne do ramek - czy są podwójne???
    Od: cte <c...@o...eu.com>

    Podpowiedzcie - w jakim systemie są gniazdka podwójne do ramek???
    Chciałbym w kilku miejscach założyć gniazdko elektryczne podwójne (mam w
    jednej puszce prąd w drugim TV lub internet i nie chcę ryć dziury żeby
    oprawić jeszcze jedną puszkę). Chodzi mi o jakieś tańsze rozwiązania...

  • 2. Data: 2012-10-23 20:23:53
    Temat: Re: gniazdka elektryczne do ramek - czy są podwójne???
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 18:35:51 +0200, cte napisał(a):

    > oprawić jeszcze jedną puszkę). Chodzi mi o jakieś tańsze rozwiązania...

    Są, np. ospela Mi się spodobała seria As, ze względu na urzekającą reklamę.

    scruffty

  • 3. Data: 2012-10-23 22:07:42
    Od: cte <c...@o...eu.com>

    W dniu 2012-10-23 20:23, scruffty pisze:

    > Są, np. ospela Mi się spodobała seria As, ze względu na urzekającą reklamę.

    Dzięki bardzo.
    Muszę jeszcze raz jechać gdzieś gdzie wezmę w rękę dwie sztuki - np. As
    podwójny i As podwójny do montażu w ramki. Bo jak patrzę na obrazki to
    niby to samo, ale taki "fabrycznie cały" sprzęt
    http://www.ospel.pl/pl/produkt/gp-2rzp-00.html podwójny ma ramkę wyciętą
    dookoła obydwu gniazd. A ten as, sonata itp. do ramki wygląda jakby był
    nakładany z zewnątrz na ramkę.
    Dlatego niby widziałem różne "do ramek" (simon, ospel sonata), ale te co
    były na wystawkach - to wyglądały jak takie "nie do ramki" (że niby
    ramka zwykła do nich nie pasuje, bo ta co była w komplecie była inna niż
    "zwykła" - taka wycinana wokół)...

  • 4. Data: 2012-10-24 10:01:25
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "cte" <c...@o...eu.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > były na wystawkach - to wyglądały jak takie "nie do ramki" (że niby ramka
    > zwykła do nich nie pasuje, bo ta co była w komplecie była inna niż

    Na 99% gniazdo podwójne nie ma wycinanej ramki. Co to byłby za system, że
    mógłbyś założyć podwójne gniazdo tylko jako oddzielny punkt?
    Zresztą w ofercie ospela z załączonego linka nie ma żadnej wyciętej ramki.

    pozdrawiam

    mcs

  • 5. Data: 2012-10-24 10:18:46
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

> [...]
    > jednej puszce prąd w drugim TV lub internet i nie chcę ryć dziury żeby
    > oprawić jeszcze jedną puszkę). Chodzi mi o jakieś tańsze rozwiązania...

    Poogladaj moze cos znajdziesz,
    http://www.dobregniazdka.pl/kategoria/dobregniazdka/
    1?filter%5Bname%5D=gniazdo%20podwójne

    pozdrawiam
    Adams

  • 6. Data: 2012-10-24 11:21:06
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

> [...]
    >puszce prąd w drugim TV lub internet i nie chcę ryć dziury żeby oprawić
    >jeszcze jedną puszkę). Chodzi mi o jakieś tańsze rozwiązania...

    U mnie mam gniazdka Simon Basic.
    Wszędzie są gniazdka podwójne montowane w jednej pojedynczej ramce.

    Na poddaszu gdzie teraz montuję instalację też kupiłem Simona.
    Mam w podwójnej ramce gniazdko TV jak i podwójne zasilające.

  • 7. Data: 2012-10-24 15:57:33
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    cte wrote:

    > Podpowiedzcie - w jakim systemie są gniazdka podwójne do ramek???

    Hmm... w większości? Tylko nie zawsze ładnie wyglądają w porównaniu
    do pojedynczych. Tu sobie coś dobierzesz -- sklep przetestowałem i polecam:

    http://www.dobregniazdka.pl/

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2012-10-25 12:47:48
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Simon Classic u mnie po 2-3latach pożółkły (białe były pierwotnie). Teraz są w
    kolorze kości słoniowej i powiem że się zawiodłem, jakoś okna PCV, obudowa
    drukarki itp nie żółknie. Gniazdka te tanie NIE są. Więc?