  • 1. Data: 2012-10-23 22:31:42
    Temat: Podlogowka a... wykonczeniowka.
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Witam!
    I... jak w temacie, pytam:
    Czy macie jakies doswiadczenia z pracami wykonczeniowymi (parkiet,
    glazura na podlogach), w kontekscie dzialajacej podlogowki?
    No bo ruszylem z robotami podlogowymi akurat pod koniec ostatniego
    okresu "zlotej jesieni". W miedzyczasie zrobilo sie zimno i grzanie koza
    przestalo wystarczac (do dobrego czlek sie szybko przyzwyczaja). :)
    A tu:
    - podloga wyrownana zaprawa wyrownujaca,
    - plytki gresowe przyklejone Atlasem elastycznym,
    - jutro fugowanie...
    i pytanie: kiedy moge uruchomic CO? Ile trzeba czekac?
    Drogie Bravo, pomoz! ;)
    --
    zbigi (i stopka zastepcza)

  • 2. Data: 2012-10-24 00:18:54
    Temat: Re: Podlogowka a... wykonczeniowka.
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "zbigi" <z...@w...pl> wrote in message

    > - jutro fugowanie...
    > i pytanie: kiedy moge uruchomic CO? Ile trzeba czekac?

    Ze 2 tygodnie. Taki klej jest miękki jeszcze kilka dni. Twardy robi się
    dopiero po tygodniu.
    Fugować trzeba było za tydzień, a nie zaraz po klejeniu.

  • 3. Data: 2013-01-05 18:20:29
    Od: "Yozwig" <j...@i...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - plytki gresowe przyklejone Atlasem elastycznym,
    > - jutro fugowanie...
    > i pytanie: kiedy moge uruchomic CO? Ile trzeba czekac?

    Zbigi, to Ty? :)
    Chodzi o ten Twój domek "w lesie" w którym kiedyś miałem przyjemność
    być ugoszczon? Ozwij się może dzie do mnie na priva (j...@o...pl)
    co tam u Ciebie. Zielona Japonka żyje?

    Yozwig