  • 1. Data: 2012-10-23 23:01:01
    Temat: Jak u Was idzie grzanie domu :)
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    Tytuł wstępu: Obiekt
    Dom z poddaszem użytkowym 140m2 + garaż 22m2 ogrzewany do 10*C
    - ściany styropian 10cm
    - dach wełna 20cm
    - podłoga 10cm
    - wszędzie grzejniki KFA 500G
    - kocioł Viessmann Vitodens 100W z zasobnikiem 100l

    Wiem, że to daleko od demona izolacji, ale popracuję nad tym. Ogólnie mam
    założenie, aby każdego roku inwestować w jakikolwiek sposób w zwiększenie
    izolacji domu, czy to przez usunięcie kolejnych mostków cieplnych czy też
    może dołożenie styropianu - zobaczymy.

    Witam,
    to mój drugi sezon grzewczy w domu do którego wprowadzę się za około miesiąc
    (wykończenia).
    W poprzednim sezonie grzanie było tragiczne i kocioł spalał sporo gazu
    (bardzo duża wilgoć technologiczna), teraz się już to uspokoiło no i średnio
    na dzień w ciągu ostatniego tygodnia to 1,2m3 - także grzanie domu za 3zł
    dziennie mi się podoba :)

    W domu dokonałem od poprzedniego sezonu grzewczego:
    - izolacji garażu sufit + ściana obok pokoju styropian 5cm,
    - ocieplenia słupka betonowego idącego do podłogi pokoju u góry.

    Jak tam u Was wygląda spalanie (pytanie szczególnie do gazowników)?

  • 2. Data: 2012-10-23 23:01:54
    Temat: Re: Jak u Was idzie grzanie domu :)
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    Aha :) Garaż grzany do 10*C, a dom do 21*C :)

  • 3. Data: 2012-10-23 23:40:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 23:01:01 +0200, ceownik napisał(a):

    (...)

    Eeee... Na razie gazu nie odpalam, bo po co? Od poczatku miesiaca moze ze
    6-7 razy napalilem w kominku po poludniu, jak wieczor zapowiadal sie
    wyjatkowo chlodny, a tak to wystacza slonce i ludzie w srodku - cala dobe
    jest 19-21 stopni.

    (sciany 15, podlogi 15, dach 25, polowa poddasza niewykonczona i tam 15)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2012-10-24 00:22:10
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > wyjatkowo chlodny, a tak to wystacza slonce i ludzie w srodku - cala dobe
    > jest 19-21 stopni.

    19 stopni powiadasz :-) To ty terror w domu prowadzisz :-)
    Ja mam 23 :-)

  • 5. Data: 2012-10-24 00:32:36
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    Raz też zapaliłem, ale to na początku miesiąca to potem w salonie miałem
    26*C, w pokojach na górze jeszcze więcej :) Szkoda, że jeszcze nie mieszkam
    bo bym palił często, kominek gut :)

  • 6. Data: 2012-10-24 08:36:36
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 24 Oct 2012 00:22:10 +0200, kiki napisał(a):

    > Ja mam 23 :-)

    Chyba bym sie wsciekl w takiej temperaturze.
    23 st. to ja mam w akwarium :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2012-10-24 08:59:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.10.2012 23:01, ceownik pisze:
    > Tytu? wstepu: Obiekt

    Ustaw kodowanie.

  • 8. Data: 2012-10-24 09:46:41
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "ceownik" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tytuł wstępu: Obiekt
    > Dom z poddaszem użytkowym 140m2 + garaż 22m2 ogrzewany do 10*C

    eee tam , sezon grzewczy podobno zacznie sie za pare dni dopiero :) Wtedy
    bedziemy sie licytować.
    Bo ogrzewanie niby włączyłem ale dogrzewam tylko pomieszczenie w podziemiu,
    reszta sie nie włącza jeszcze.

    b.

  • 9. Data: 2012-10-24 09:50:52
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    :) No dobra. Dopóki się nie wprowadzę to się nie licytuję, bo oszukujecie
    ciepłem ciał (100W za friko) :D i grzaniem potraw, tv itd :)

  • 10. Data: 2012-10-24 10:01:10
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > eee tam , sezon grzewczy podobno zacznie sie za pare dni dopiero :) Wtedy
    > bedziemy sie licytować.
    > Bo ogrzewanie niby włączyłem ale dogrzewam tylko pomieszczenie w
    > podziemiu, reszta sie nie włącza jeszcze.

    W miejscu gdzie przebywam po 9 godzin dziennie nie palimy jeszcze,
    a mamy 19 stopni, ocieplenie to 10cm styro i stare grube mury z lat 30tych.
    przez te 9 godzin 3 komputery grzeją to wszystko na pomieszczenie 50m2