  • 41. Data: 2012-06-28 16:19:33
    Temat: Re: Jak odstraszać szpaki, kawki itp z czareśni?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2012 11:54:57 +0200, s_13 napisał(a):

    > a ja lubię po ciężkim dniu usiąść na tarasie z e-papierosem i przy
    > nadchodzącym zmierzchu słuchać, jak drze dziób każdy ptak jaki mieszka w
    > okolicy...:-)

    "Mi" się drą ptaki za oknami non stop, uszy od tego czasem puchną ;-)
    Ale jedna wilga to pięęęknie śpiewa, ach :-)

    --
    XL

  • 42. Data: 2012-06-29 02:02:22
    Od: "TNT" <p...@y...com>

    > a ja lubię po ciężkim dniu usiąść na tarasie z e-papierosem i przy
    > nadchodzącym zmierzchu słuchać, jak drze dziób każdy ptak jaki mieszka w
    > okolicy...:-)

    Ja i bez papierosa też lubię, ale ostatnio, wszystkie ptaki są mordowane
    przez pół-dzikie koty, których w każdej okolicznej chałupie jest po trzy,
    ale nikt ich nie karmi. Więc zagryzają ptaszki, bo coś muszą żreć, a ja dla
    dzieciaków urządzam co kilka dni "pogrzeb ptaszka".

    DDT (moon)

  • 43. Data: 2012-06-29 15:31:26
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

> [...]
    > ale nikt ich nie karmi. Więc zagryzają ptaszki, bo coś muszą żreć, a ja
    > dla dzieciaków urządzam co kilka dni "pogrzeb ptaszka".

    u nas sezon na psy podrzutki się zaczyna, wiadomo wakacje...
    jako sołtys 2 lata temu zrobiłem akcję adopcyjną, ciężko było, ale problem
    się rozwiązał czasowo, niektóre znalazły domek, niektóre schronisko, a
    niektóre starego właściciela... a czasowo dlaczego? poszło po świecie i
    efekt taki, że w zeszłym roku podrzutków kilka razy więcej... trzeba było
    zmienić metodę, czyli brać za dupę byłych właścicieli, większość miała czipy
    (psy, nie właściciele...), znaleźli się sąsiedzi-świadkowie, efekt kilka
    mandatów, jedna sprawa w sądzie (recydywa) i zobaczymy, co te wakacje
    przyniosą...

    pozdrawiam
    s_13

  • 44. Data: 2012-06-29 18:19:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2012 15:31:26 +0200, s_13 napisał(a):

    > czyli brać za dupę byłych właścicieli, większość miała czipy
    > (psy, nie właściciele...), znaleźli się sąsiedzi-świadkowie, efekt kilka
    > mandatów, jedna sprawa w sądzie (recydywa)

    I bardzo dobry sposób.
    --
    XL
    Do 5 lipca podpisz petycję: