  • 1. Data: 2012-06-14 19:14:32
    Temat: maciejka
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    już trochę było o maciejce, a chciałam dopytać - czy jest możliwość że
    maciejka wysiana do donicy nie zakwitnie? czy pewnik
    bo nie wiem, czy siać więcej

    (czy te doniczki tryzmać na słońcu w połudne?)
    dzięki

  • 2. Data: 2012-07-08 20:22:59
    Temat: Re: maciejka
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    maciejka zakwitła (tzn pojawił się pierwszy kwiatek :p) - i ten jeden kwiatk
    pachnie 'że ho'!

    choć nadal nie wiem, czy
    > (czy te doniczki tryzmać na słońcu w połudne?)

    Czy da radę zrobić jeszcze jeden wysiew?

  • 3. Data: 2012-07-08 20:57:20
    Od: " skryba" <s...@g...pl>

    lamia <l...@p...pl> napisał(a):

    > maciejka zakwitła (tzn pojawił się pierwszy kwiatek :p) - i ten jeden kwiatk
    > pachnie 'że ho'!
    >
    > choć nadal nie wiem, czy

    > Czy da radę zrobić jeszcze jeden wysiew?

    Nie da się. Absolutnie. No chyba, że wysiejesz, to zakwitnie z pewnością.
    :-))

    Pozdrawiam pewnie
    skryba

  • 4. Data: 2012-07-08 23:31:14
    Od: "Moon" <1...@y...com>

    Użytkownik "lamia" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    > maciejka zakwitła (tzn pojawił się pierwszy kwiatek :p) - i ten jeden
    > kwiatk pachnie 'że ho'!
    >
    > choć nadal nie wiem, czy

    Posiałem maciejkę i powiem, że wygląda to beznadziejnie:).
    Wątłe, rachityczne, mizerne kwiatki, które trochę ożywają wieczorem i coś
    może wtedy pachną.
    Ale tak jakoś pachną jakby były z Chin;)

    moon

  • 5. Data: 2012-07-09 00:10:49
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    " skryba" <s...@g...pl> wrote in message
    > Nie da się. Absolutnie. No chyba, że wysiejesz, to zakwitnie z pewnością.
    > :-))

    : ]
    a jak wysieję, kolejny, we wrześniu? - to da się? : >

  • 6. Data: 2012-07-09 16:48:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Jul 2012 00:10:49 +0200, lamia napisał(a):

    > " skryba" <s...@g...pl> wrote in message
    >
    >: ]
    > a jak wysieję, kolejny, we wrześniu? - to da się? : >

    Tak - zakwitnie akurat na Wigilię 3333-]
    --
    XL