  • 1. Data: 2012-06-10 15:53:41
    Temat: Moskitiera, ale na meszki.
    Od: Andrzej S <a...@g...com>

    Czy jest taka?

    Moje siatki maja oczka heksagonalne. Na komary OK, ale w tym
    roku sa meszki, a te przechodza bez problemu i w nocy robia rzeź ...
    Oczka powinny byc tak ze 3 razy mniejsze.

    pozdr serd
    --
    A S

  • 2. Data: 2012-06-11 09:37:24
    Temat: Re: Moskitiera, ale na meszki.
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Moje siatki maja oczka heksagonalne. Na komary OK, ale w tym
    > roku sa meszki, a te przechodza bez problemu i w nocy robia rzeź ...
    > Oczka powinny byc tak ze 3 razy mniejsze.

    poszukaj w sklepach z demobilem, oczywiście do okien będziesz musiał
    dostosować, ale oczka powinny mieć max 1mm
    możesz też wybrać się do do klepu z materiałami i naocznie dobrać jakiś tiul
    lub organzę...
    BTW u mnie meszki lecą tylko przy włączonym świetle, w nocy chyba śpią...
    pozdrawiam
    s_13