    From: "marcan" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Jak połączyć nowe szambo ze starym?
    Date: Sun, 26 Jul 2009 22:39:54 +0200

    Witam,
    Mam na działce małe szambo plastikowe, szczelne. Chcę zwiększyć jego
    wydajność. Myślę o wkopaniu dwóch nowych zbiorników, z kręgów betonowych,
    wymurowanych na dnie - dwa pionowe zbiorniki położone obok siebie. Schemat
    (z linku na samym dole posta) pokazuje jak to wygląda (proporcji nie
    zachowałem). Problem mam ze sposobem połączenia wszystkiego do kupy. Co
    poradzicie? Połączenie wszystkich trzech zbiorników, czy jakieś
    rozgałęźniki, syfony itp? Jakich danych jeszcze nie podałem?
    Dziękuję z góry za porady i pozdrawiam
    marcan
    http://tinyurl.com/ljqabe