    From: m_kola <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Jak rozwiązać wentylację kanalizacji?
    Date: Tue, 8 Dec 2009 13:18:31 -0800 (PST)

    Stoję przed decyzją jak poprowadzić wentylację kanalizacji. Oczywiście
    dla mnie ważnym jest aby nie cofał się smród do domu.
    W kotłowni mam komin ogniowy i wentylacyjny dwukomorowy. Jeden
    wentylacyjny jest przebity do łazienki a drugi do kotłowni. Na dach
    wychodzi to w jednym kominie. Hydraulik robiący mi instalację chce
    wpakować rurę w jeden kanał wentylacyjny i wyprowadzić ją ponad komin
    i w ten sposób zrobić tą wentylację kanalizy. Podejrzewam jednak, że
    to ani nie będzie wyglądało ani działało. Dach jest dwuspadowy,
    stromy, komin jest wyprowadzony lekko ponad dach.