  • 1. Data: 2010-03-31 13:30:41
    Temat: Jak usunąc rysy na panelach
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Jak w tamacie
    Jak usunąc drobne rysy na panelach podłogowych ?
    Jakie środki polecacie czy są może jakieś domowe sposoby?

  • 2. Data: 2010-03-31 13:39:56
    Temat: Re: Jak usunąc rysy na panelach
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ramzes wrote:

    > Jak w tamacie
    > Jak usunąc drobne rysy na panelach podłogowych ?
    > Jakie środki polecacie czy są może jakieś domowe sposoby?

    Ja na swoich usuwałam jakimś mleczkiem. Sprawdź, jak działa w niewidocznym
    miejscu, róznie może być.
    J.

  • 3. Data: 2010-03-31 22:07:01
    Od: "pawelWN" <x...@v...pl>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Jak w tamacie
    > Jak usunąc drobne rysy na panelach podłogowych ?
    > Jakie środki polecacie czy są może jakieś domowe sposoby?

    Spróbuj tym:
    LaminatCleaner firmy www.Loba.de
    http://www.loba.de/pages_pl/lobacare/lobacare_prod_d
    etail.php?prod=LOBACARE%AE+LaminatCleaner&id=128
    u mnie zlikwidowało wiele drobnych rys.

  • 4. Data: 2010-04-01 00:22:09
    Od: bacique <w...@g...com>

    On 1 Kwi, 00:07, "pawelWN" <x...@v...pl> wrote:
    > Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]

    duze glebokie rysy szpachla, a male laminatem - generalnie zywot
    paneli jest krotki, max 10 lat

    http://polishpopulationclock.prv.pl/

  • 5. Data: 2010-04-01 18:39:37
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    prima aprilis? Wymienic na nowe najtwardsze jakie maja w handlu ale to i tak
    g...