    From: Gregorius <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Jaka papa na fundamenty?
    Date: Thu, 26 Jul 2012 14:47:41 +0200

    Cześć

    Zastanawiam się nad wyborem izolacji na pomiędzy fundamentami a ścianami
    i po obdzwonieniu okolicznych składów mam pewną zagwozdkę. Od ręki
    wszędzie mam dostępną zwykłą papę izolacyjną na tekturze typu I333.
    Zwykłej papy na osnowie z włókna szklanego nigdzie nie ma natomiast
    dostępność pap termozgrzewalnych jest mocno taka sobie, przeważnie
    wszyscy mają papy dachowe (wszyscy na fundamenty biorą I333 więc składy
    nie ściągają lepszych typów bo nie schodzą) a i ceny zbytnie nie
    zachęcają. Pytanie czy 2 warstwy i333 dadzą odpowiednie zabezpieczenie
    przed wilgocią czy jednak zamówić termozgrzewalną a jeżeli tak to jaką?

    --
    Gregorius