  • 1. Data: 2011-09-01 13:05:56
    Temat: Jaką podkaszarkę byście polecali?
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Koleżanka Małżonka kazała mi się zorientować w temacie podkaszarek.
    Aktualnie ma Bosch Isio - takie akumulatorowe nożyczki, ale niestety
    areał jest za duży i te nożyce nie dają rady.
    Mieliśmy podkaszarkę żyłkową (promocyjna z marketu) ale się rozsypała.
    Co byście polecili lekkiego i najlepiej z kółkami dla kobiety do
    podcinania przy murkach, krawężnikach itp. Nie musi być najtańsza, ale
    niech się nie rozsypie po sezonie i aby miała bezproblemowo działającą
    szpulę z żyłką.
    Jacek

  • 2. Data: 2011-09-01 20:10:11
    Temat: Re: Jaką podkaszarkę byście polecali?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Jacek" <n...@g...com> wrote:
> [...]
    > rozsypie po sezonie i aby miała bezproblemowo działającą szpulę z żyłką.

    Florabest czy jakoś tak... z lidla. Sąsiedzi mają bosche, gardeny... Przy tej
    lidlowej, którą ja mam, są g. warte.
    Ale jeśli nie musi być bardzo tania, to polecam partnera z maleńkim silnikiem
    spalinowym. Sąsiad kupił w praktikerze za jakieś 390zł.
    Jest super!

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2011-09-02 17:09:43
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    ---
    http://allegro.pl/podkaszarka-kosa-spalinowa-mocna-s
    uper-lekka-raty-i1788353630.html
    To tylko przykład ale maszynka jest przeznaczona
    do męskich rąk. Sam mam podobną firmy Einchell czy coś podobnego i działa
    już
    czwarty rok. Koszę tym sporo zakamarków, rozrabiam paliwo, zakładam nową
    żyłkę
    i dalej ...