  • 1. Data: 2011-09-03 07:20:08
    Temat: co mi tak ryje pod korą?
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    To raczej nie krety bo kopców nie ma.
    Na myszy a raczej nornice wysypałem już kilogramy trutkii nadal ryją.
    Co to i jak zwalczyć?
    http://agapo.pl/ogrod1.jpg
    http://agapo.pl/ogrod2.jpg
    http://agapo.pl/ogrod3.jpg

  • 2. Data: 2011-09-03 18:20:01
    Temat: Re: co mi tak ryje pod korą?
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > To raczej nie krety bo kopców nie ma.
    > Na myszy a raczej nornice wysypałem już kilogramy trutkii nadal ryją.
> [...]
    Trudno określić sprawcę. Nornik polny, nornica ruda, mysz polna.
    Ponoć skuteczny jest FRETOX 2, ale nie stosowałem wobec moich gryzoni.
    Dla nich ziemia jest domem dla nas tylko zabawką, przyjemnostką lub
    warsztatem pracy. Ewentualnie miejscem spoczynku.
    Pozdrawiam dziurawo
    skryba