  • 1. Data: 2011-09-03 17:36:32
    Temat: truskawki
    Od: "mz" <z...@w...pl>

    Witam
    Wymyśliłem sobie, że pod moje truskawki (d grządki po 5m) położę agrowłóknie
    (geowłóknine) - jak zwał tak zwał i do tego poszerzę moje truskawki na
    obszar w sumie 5 m na 6 m. Wykombinowałem, że wykopie turkawki te które już
    rosną (2 letnie) przekopie całe te 30m kw położę tę włókninę i wtedy z
    powrotem wsadzę truskawki dosadzając brakujące sadzonki. Za jakiś miesiąc
    planuje obciąć liście moim truskawką (tym starym).
    Co sądzicie o tym pomyśle ? czy truskawki można tak przesadzać ?

  • 2. Data: 2011-09-03 18:23:58
    Temat: Re: truskawki
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "mz" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > starym).
    > Co sądzicie o tym pomyśle ? czy truskawki można tak przesadzać ?

    Moim truskawKOM aż tak nie dokuczam.
    Dopieszczać ich też nie mam zamiaru. Mają rosnąć i tyle.
    Natomiast dbać o nie warto.
    Pozdrawiam naturalnie
    skryba