    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Jaka szlifierka kątowa?
    Date: Wed, 01 Aug 2012 01:13:52 +0200

    Używam obecnie pożyczonych szlifierka kątowych.
    Jakiś no-name 230mm i Black&Decker 125mm.
    O ile ten większy to raczej sporadycznie jest używany, to ten mniejszy
    wręcz przeciwnie i dojrzałem do tego żeby zanabyć dla siebie takie
    urządzenie.
    Szukam więc szlifierki na tarcze 125mm, głównie do użytku domowego żeby
    przeciąć jakiś pręt lub cegłą czy wyszlifować profil stalowy.
    Akurat ten B&D fajnie w dłoni leży, ale czytam opinie, że obecnie B&D to
    szajs jakich wiele.
    Co więc kupić? Mam 200-300zł na szlifierkę i tego chciałbym się trzymać.
    Tak na szybko to znalazłem:
    http://allegro.pl/hitachi-g13sr3-szlifierka-katowa-1
    25mm-3tarcze-i2499581004.html
    lub
    http://allegro.pl/aeg-ws-6-125-szlifierka-katowa-700
    w-germany-i2507496570.html
    Warto zakupić którąś z tych szlifierek? Czy może dać sobie spokój z
    "markowymi" produktami i kupić sprzęt za 60-70 złotych i po okresie
    gwarancji kupić kolejny?