  • 1. Data: 2014-08-11 19:08:32
    Temat: Kanał kablowy w podłodze
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Wyszło mi, że będę musiał zrobić kanał na kable od komputera do osprzętu
    (monitory, klawiatura, dźwięk, itd.) w podłodze.

    Podłoga to ma być jastrych z zatopionym ogrzewaniem podłogowym na
    styropianie.

    Czy macie jakiś pomysł, jak taki kanał wykonać? Jak zrobić z obu jego
    stron jakieś estetyczne zamknięcia?

    A może są takie gotowe zestawy do kupienia?

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-08-11 19:54:36
    Temat: Re: Kanał kablowy w podłodze
    Od: w...@g...com

    > A może są takie gotowe zestawy do kupienia?

    Gotowce na pewno są, bo teraz w każdym nowoczesnym biurze (zwłaszcza openspace'ie)
    gniazda prądowe, telefonicznie, ethernet są w podłogowych skrzynkach.
    Tyle że te skrzynki są głębokie, bo podłoga jest na stelażu (a pomiędzy stelażem a
    wylewką z 40cm pustki). Może da się zaadaptować te gotowe skrzynki dla twoich
    potrzeb.
    pzdr
    Bogdan

  • 3. Data: 2014-08-11 20:18:08
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-08-11 19:54, w...@g...com pisze:

> [...]
    wylewką z 40cm pustki). Może da się zaadaptować te gotowe skrzynki dla twoich

    te gotowe skrzynki mają max kilka cm głębokości, na ostatniej budowie
    'lanowcy' kładli rurki pcv fi kilka centymetrów w bruździe w podłodze,
    pod skrzynkę też wykuwali dziurę

    Łukasz