  • 1. Data: 2014-08-11 13:25:53
    Temat: Ej Kris, a takie cos?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie.

    http://poznajpolske.onet.pl/pomorskie/osetnik-dawne-
    stilo-niedaleko-leby-plaza-na-wylacznosc/yk3jc

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2014-08-11 15:47:21
    Temat: Re: Ej Kris, a takie cos?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 13:25:53 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Uszanowanie.
    Latarnia morska Stilo. Bywam tam raz w roku- ostatnio w maju byłem chyba. Warto
    podjechać wejść i popatrzeć.
    Parking znajdziesz bez trudu, z parkingu do latarni krótki spacerek przez las. Z
    latarni możesz przespacerować nad morze. Tam zapewne tłumów ludzi nie będzie jak w
    pobliskiej Łebie.
    Jak już tych okolicach będziesz to warto odwiedzić plażę w Szklanej Hucie
    http://www.lebork.zhp.pl/index.php/pl/19
    Tylko w tym roku jest mały kłopot bo nadleśnictwo z harcerzami którzy tam maja
    stanicę dogadać się nie mogę i jest kłopot z przejazdem przez las do stanicy. Można
    piechota ale to z 5km do stanicy i stamtąd z 2-3 km do plaży. Ale plaża przepiękna.
    A jak do Łeby przypadkiem dotrzesz to tam na plaży tłumy i ciasnota. Ale jest tam
    spokojniejsze miejsce- Nadmorską do końca w pobliżu parku linowego i tam 5min
    spacerkiem na plażę. Tam ludzi dużo mniej.
    Wczoraj woda na łebskich plażach była ciepła ale tydzień temu temperatura powietrza
    chyba ze 40 stC a woda lodowata- pewnie poniżej 10stc. Tak mała anomalia.

  • 3. Data: 2014-08-11 15:53:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 15:47:21 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Wczoraj woda na łebskich plażach była ciepła ale tydzień temu temperatura powietrza
    chyba ze 40 stC a woda lodowata- pewnie poniżej 10stc. Tak mała anomalia.

    Ja bylem dokladnie tydzien temu w Rewie i w zatoce puckiej byla woda o
    takiej temperaturze (nie wiem dokladnie, nie bylo napisane) jakiej nigdy jeszcze
    w Baltyku nie spotkalem ;) W zyciu bylem nad Baltykiem na pewno ponad 10
    razy - zawsze w lipcu/sierpniu i w koncu dalo sie w nim normalnie kapac - cud:)
    Dobrze ze zdarzylismy przed niusem o tym ze w jakiejs miescinie tam wypuscili
    pareset m3 szamba do zatoki bo bym z kapieli zrezygnowal... :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2014-08-11 18:11:01
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    *Maniek4* <r...@s...won> typed:
    > Uszanowanie.
    >
    > http://poznajpolske.onet.pl/pomorskie/osetnik-dawne-
    stilo-niedaleko-leby-plaza-na-wylacznosc/yk3jc

    Jak dzieci.
    Czy wy nie widzicie swojej glupoty?

  • 5. Data: 2014-08-11 18:19:09
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    oglegroups.com...

    >Wczoraj woda na łebskich plażach była ciepła ale tydzień temu temperatura
    >powietrza chyba ze 40 stC a woda lodowata- pewnie poniżej 10stc. Tak mała
    >anomalia.

    Hmm, to nie jedyny powód, ze nie chce mi się Bałtyku. Rozumiem jak ktoś
    mieszka w północnej połówce Polski, ale im bardziej na południe tym mniej
    widzę sensu.

  • 6. Data: 2014-08-11 21:15:32
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 18:19:09 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Hmm, to nie jedyny pow�d, ze nie chce mi si� Ba�tyku. Rozumiem jak kto�
    > mieszka w p�nocnej po��wce Polski, ale im bardziej na po�udnie tym mniej
    > widzďż˝ sensu.

    Dlatego trzeba spontanicznie i jak jest pewna prognoza pogody.
    Ja w piatek sprawdzilem pogode - byla OK, zarezerwowalem noclegi i w nocy
    o 3 wyjazd - o 9 bylem w Rewie. 6h - 650km. Cztery dni byczenia sie na plazy
    przy pieknej pogodzie i we wtorek powrot. Jak wracalem to jeszcze w Gdyni i
    Sopocie byla piekna pogoda ale Westerplatte w Gdansku juz nie zwiedzilem bo
    przyszla ulewa :D

    A mieszkam praktycznie najdalej jak sie da na poludniu. Moje miasto ma
    slogan "poludniowa brama polski" :>

    Wracalismy na 3 auta - delikatnie, z dwoma postojami - 7h :) Tak to
    mozna jezdzic...
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2014-08-11 23:26:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-08-11 18:11, Użytkownik_zyga pisze:
    > *Maniek4* <r...@s...won> typed:

    stilo-niedaleko-leby-plaza-na-wylacznosc/yk3jc

    > Jak dzieci.
    > Czy wy nie widzicie swojej glupoty?

    Ni chu chu...

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2014-08-12 07:52:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 23:26:57 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ni chu chu...
    Nie denerwuj gościa bo mu żyłka jeszcze pęknie;)

  • 9. Data: 2014-08-12 09:19:32
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-11 15:53, Adam wrote:

> [...]
    > Dobrze ze zdarzylismy przed niusem o tym ze w jakiejs miescinie tam wypuscili
    > pareset m3 szamba do zatoki bo bym z kapieli zrezygnowal... :)

    To zależy od miejsca. Np. w Kołobrzegu woda jest zwykle sporo
    zimniejsza, niż na wybrzeżu rewalskim.
    Mieszkam blisko morza to wiem ;-)

    Woda jak woda ale polskie plaże są cudowne. W europie cieżko o takie plaże.
    Nawet na Sardynii takich nie ma ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2014-08-12 09:23:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 21:15:32 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Dlatego trzeba spontanicznie

    I tak właśnie robię ładna pogoda wieczorkiem nad morze na 2-3godz.;)