  • 1. Data: 2022-04-30 14:22:35
    Temat: Karyna z Chadem
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kupią mieszkanie w tym bloku.

    Karyna z Rybnika i jej Chad, znany łuskacz słonecznika
    kupią mieszkanie w tym bloku. Mają odłożone pieniądze.
    Płacą gotówką od ręki.

    ach jak się wzruszyłem.

    a ja jestem papież i nocami nad dachami fruwam na dywanie.

    Młode małżeństwo
    idi na chuj!

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 2. Data: 2022-04-30 17:54:35
    Temat: Re: Karyna z Chadem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 30 kwietnia 2022 o 14:15:28 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    > dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce
    Co Ci nie w kapelusik z ogłoszeniem?