    From: "Bartek" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Kilka pytań dotyczących ogrzewania podłogowego?
    Date: Sat, 9 Oct 2010 00:21:08 +0200

    Witam
    Ponieważ kończę montaż podłogówki i wszystko zbliża się do rozdzielacza,
    wiec mam kilka pytań.
    1. Rury wychodzące z każdego pomieszczenia i przechodzące przez dylatacje
    przeprowadzam w peszlach, tak?
    2. W korytarzu mam rozdzielacz i do niego idą wszystkie rury ze wszystkich
    pomieszczeń i czy izolować je wszystkie w otulinach z pianki i puszczać
    jedna przy drugiej, aż do samego rozdzielacza? A może mogę je ułożyć na
    korytarzu tak żeby grzać nimi korytarz, oczywiście jeszcze uzupełnić osobną
    pętlą przeznaczoną na korytarz?

    3. Wszystko robie rurami Kisana, ale zabrakło mi rury czerwonej z której
    układam, na jedno pomieszczenie. Ponieważ można tą rurę kupić w kręgach 200
    m, z metra nie da rady, wiec chciałem ułożyć to rurą uniwersalną białą
    PEX-al-PEX 80, ale zastanawiam się czy tak mogę i jaka jest różnica między
    tymi rurami. Możecie coś podpowiedzieć?

    Pozdrawiam
    Bartek