  • Data: 2010-10-10 08:47:16
    Temat: Re: Kilka pytań dotyczących ogrzewania podłogowego?
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-10 10:07, s_13 pisze:

    > toż napisał, że za otuliny robi mu wełna w ścianie...

    Gdybym przeczytał całe zdanie :-)
    Dyskusja jest o używaniu rur zasilających (CO, CWU) do ogrzewania
    przedpokoju - stąd mój szybki wniosek.

    > a tak ku przestrodze: też mam dom ocieplony wełna, wszędzie ułożona
    > dokładnie (robiłem osobiście), ale jedna rurka (zasilanie bojlera na
    > poddaszu) idzie po ścianie zewnętrznej i w miejscu styku ściany z
    > dachem, gdzie jest kolanko, przy minus 25 na zewnątrz potrafi

    Też mam kolanko w otulinie i wełnie w szkielecie ściany. Jest to tylko
    zawijas z podłogi do podłączenia grzejnika. Inne wyjście to
    wyprowadzenie z posadzki (ale tu jest kwestia estetyki).

    M.