  • Data: 2010-10-11 21:44:10
    Temat: Re: Kilka pytań dotyczących ogrzewania podłogowego?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i8vuu1$cn1$1@inews.gazeta.pl...

    > mam taką tylko co z tego jak ogrzewanie nie dziala w sposób ciągły.
    > Drabinka jest czesciej zimna niz ciepła.

    A toto nie dziala Ci caly czas?
    U mnie po krzywej utrzymuje stala temp. zasilania obu obiegow, rzecz jasna
    za mieszaczem bardziej precyzyjnie. Jak temp. kotla spadnie ponizej o 5C to
    kociol odpala i grzeje z przewyzszeniem kolejnych 5C. W ten sposob wszystko
    grzeje caly czas. Wada jest taka, ze trzy pompy chodza caly czas.

    Pozdro.. TK