  • 1. Data: 2010-08-09 07:37:20
    Temat: Kłopot z kunami. Jak się ich pozbyć?
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Kto ma jakiś sensowny pomysł na pozbycie sie bandy kun, które opanowały moją
    działkę!!! Jak je przegonić?
    Prosze o pomoc!!!! Czy to walka z wiatrakimi?

    Krasnal
    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

  • 2. Data: 2010-08-09 08:37:49
    Temat: Re: Kłopot z kunami. Jak się ich pozbyć?
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moją działkę!!! Jak je przegonić?
    > Prosze o pomoc!!!! Czy to walka z wiatrakimi?

    Pokochać!!!!!!

    MK

  • 3. Data: 2010-08-09 09:09:34
    Od: mal <m...@g...com>

    On 9 Sie, 09:37, "Krasnal" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Kto ma jakiś sensowny pomysł na pozbycie sie bandy kun, które opanowały moją
    > działkę!!! Jak je przegonić?

    Skutecznie robią to koty.

  • 4. Data: 2010-08-09 09:40:01
    Od: "Rycho" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kto ma jakiś sensowny pomysł na pozbycie sie bandy kun, które opanowały
    > moją działkę!!! Jak je przegonić?
    > Prosze o pomoc!!!! Czy to walka z wiatrakimi?

    Miałem podobny problem , w sklepie ogrodniczym kupiłem specjalne
    "ciasteczka" przysmak Kun po tygodniu było po sprawie :) polecam

  • 5. Data: 2010-08-09 10:11:10
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kto ma jakiś sensowny pomysł na pozbycie sie bandy kun, które opanowały
    > moją działkę!!! Jak je przegonić?
    > Prosze o pomoc!!!! Czy to walka z wiatrakimi?

    A w czym one przeszkadzaja Tobie? Jakie szkody czynią?

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-08-09 12:06:31
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 8/9/2010 9:37 AM, Krasnal wrote:
    > Kto ma jakiś sensowny pomysł na pozbycie sie bandy kun, które opanowały
    > moją działkę!!! Jak je przegonić?
    > Prosze o pomoc!!!! Czy to walka z wiatrakimi?

    Możesz spróbować wypożyczyć psa i niech dokładnie oznakuje teren. Dobrze
    też go porządnie wyczesać i poprzyklejać sierść w miejscach, w których
    kuny lubią przebywać. U mnie pomogło, gdy kuna zamieszkała pod tarasem.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 7. Data: 2010-08-09 12:06:47
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A w czym one przeszkadzaja Tobie? Jakie szkody czynią?

    Mam podobne pytanie, dlaczego chcesz się ich pozbyć? Ja mam od kilku lat
    "rodzinkę" kun. Dwa lata temu obserwowałem nawet młode z samicą na dachu.
    Bawiły się jak małe koty. Wprawdzie czasami są dosyć hałaśliwe w nocy, ale
    wystarczy postukać w okno i uciekają.
    Obecnie często widzę że bywają w ogródku ( znaczą swój teren odchodami) .
    Ńie zauważyłem aby jakieś inne "szkody" powodowały. A zjadają lub
    przepłaszają szczury , myszy i nornice. Wprawdzie kur i innego ptactwa nie
    hoduję, a w takim wypadku byłyby szkodliwe.
    A same zwierzęta bywają dość sympatyczne - zimą wieczorem potrafią zaglądać
    do okna, nawet przy zapalonym świetle. Zjadają chleb i skórki od słoniny
    ptakom.
    Ja ich istnienie traktuję raczej jako plus!
    Pozdrawiam - Waldek