  • 11. Data: 2011-06-06 20:45:51
    Temat: Re: Kosa elektryczna
    Od: "moon" <m...@y...com>

    robercik-us wrote:

    > Problem w tym, że ja spalinowej nie chcę... - cięższa, smród i hałas
    > właśnie, ciągłe babranie się z tymi olejami i benzynami, wysokie
    > koszty eksploatacji.
    >
    > Elektryczna poza faktem doprowadzenia kabla i koniecznością uważania
    > na niego podczas pracy, ma właściwie same zalety.

    jest słaba i szybciej umrze.
    z elektrycznych rzeczy to raczej tylko odkurzacz i czajnik nada się na wsi.
    ropa rulezzz!

    moon

  • 12. Data: 2011-06-08 06:09:59
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik michalek napisał:
    > To jest właśnie zaleta spalinowej, że możesz jej używać jak kosy, do
    > wykoszenia
    > dużej powierzchni, wysokiej trawy również i innego zielska jeśli Ci
    > zarośnie.
    > Masz pewność, że zawsze na czas wykosisz swój trawniczek i nie zarośnie
    > za bardzo?

    No muszę się pochwalić...
    Mam już tą makitę. Wczoraj katowałem siebie - żeby się tym nauczyć
    kosić, i ją jak już załapałem o co w tym chodzi.

    Skosiłem tak z 7 arów gęstych, bujnych traw, wysokich na... od kolana do
    pasa. Zajęło mi to tak ze cztery godziny ciągłej pracy, ale to już z tym
    uczeniem się :-)

    Nie mam pojęcia czy to dobry wynik - czasowo - ale wizualnie jak
    najbardziej.

    Kosa sprawuje się ok nie widzę, żeby była słaba, nie ma też problemów z
    koszeniem ostów, pokrzyw, innych tam chwastów i wysokich traw.

    Jak dla mnie będzie ok.

    pozdr
    Robert G