  • Data: 2017-04-25 08:20:44
    Temat: Kosiarka, a może by tak elektryczną?
    Od: GreDi <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    zawsze miałem do czynienia z kosiarkami spalinowymi. Mam ~800m? do
    koszenia. Czy powinienem interesować się kosiarkami elektrycznymi?

    Nie mam doświadczenia w kosiarkach elektrycznych. Trochę ten przewód,
    boli, ale:
    - cichsza
    - lżejsza
    - tańsza
    - nie wymaga paliwa ;-), nie trzeba jeździć po 5l na CPN.

    A... nie widzę nic w opisach, żeby kosiarki elektryczne były z napędem.
    --
    GreDi