  • Data: 2017-04-27 11:37:23
    Temat: Re: Kosiarka, a może by tak elektryczną?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-26 o 21:07, Kris pisze:

    > Się czepiasz
    > Raptem 50% droższa;)

    Ja dodam jeszcze, że można kupić np. Sterwinsa o podobnej mocy i też
    będzie szedł jak burza, a kosztuje znacząco mniej niż taka Makita.
    Mam Sterwinsa 1600 W i zaczyna mieć zadyszkę tylko w niektórych
    momentach bardzo gęstej trawy wyhodowanej na pół metra. Jak trawnik jest
    koszony względnie normalnie i nie robię z niego łąki, to jeszcze mi się
    nie zdarzyło, żeby mój elektryk miał jakiś problem z tym.
    Natomiast już takie 1200 W, które trochę używałem, miewało takowe
    problemy i dlatego polecam coś od 1600 W, bo jak widać elektryk
    elektrykowi nierówny.

    Pzdr

    --
    /__/_* /