  • Data: 2017-04-27 15:15:35
    Temat: Re: Kosiarka, a może by tak elektryczną?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-27 o 14:09, quent pisze:

    > No ale właśnie piszę o tym, że jak chcesz lepszy/mocny to trzeba dać
    > tyle co za markową spalinę więc nie ma to już IMVHO sensu.

    No nie do końca. Bo mój, chiński co prawda, ale w miarę sensowny,
    Sterwins z Leroy Merlin, kosztował bodajże poniżej 5 stów. A to jest
    prawie 25% zaledwie ceny Twojej Hondy za 1900...
    Zresztą wspomniana tu różnica 1200 a 1900 też dla mnie jest bardzo
    znacząca, bo temu jest bliżej do stwierdzenia "dwa razy tyle" niż
    "niewiele więcej".

    Pzdr

    --
    /__/_* /