  • Data: 2017-04-28 18:30:38
    Temat: Re: Kosiarka, a może by tak elektryczną?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 kwietnia 2017 12:46:35 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Znaczy, lubisz zapach spalin, więc to nie smród :P
    > Ja lubiłem zapaszek spalin etyliny ołowiowej, bezołowiówka cuchnie
    > przeokrutnie :>

    Ja tam nic nie czuje ale jam motocyklista i moze dlatego nie przeszkadza
    mi ani halas, ani rzekomy zapach, bo przyzwyczajony ;)

    BTW. Widzialem, ze na rynku pojawily sie jeszcze lepsze sprzety - nie wydaja
    zadnych dzwiekow, wrecz bezszelestne. I latwe w uzyciu - jest nawet film jak
    kobieta kosi:

    https://www.youtube.com/watch?v=8nKqpixWeYc

    --
    Adam Sz.