  • Data: 2017-04-27 13:57:45
    Temat: Re: Kosiarka, a może by tak elektryczną?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-27 o 11:56, quent pisze:
    > Ja miałem elektryka 1200 i w gęstej niezbyt wysokiej darni musiałem
    > kosić miejscowo nakładając kosiarkę od góry :-DDDD
    > 300m2 zajmowało mi ok. 3 godzin!!!!
    > Trawa była gęsta bo świeżo sadzona i rosła jak głupia.
    > Po dwóch takich koszeniach kupiłem tę Hondę.

    No to po prostu miałeś ch***wego elektryka i przekładasz to na wszystkie ;)
    1200 W to jest mała moc i nic dziwnego, że Ci się tak zachowywał. Miałem
    to samo, o czym napisałem wyżej. Jak weźmiesz takiego 1600-1800 W to
    idzie jak przecinak przez wszystko zazwyczaj. Po prostu jak kupuje się
    jakiś parametrowy low-end, to obojętnie czy to będzie elektryk czy
    spalinowy, to będzie po prostu kiepskie i tyle.
    Dlatego dla mnie akumulatorowe kosiarki są np. skreślone póki co, bo
    uważam, że są zbyt słabe i przede wszystkim mają dość nikły "zasięg"
    działania. Bo z takich deklarowanych 500 m2, to pewnie jak połowę uda
    się faktycznie zrobić, to będzie sukces. Zwłaszcza, jak trawę bardziej
    zapuścisz i będzie potrzebowało to więcej siły na koszenie.

    Pzdr
    --
    /__/_* /