  • 1. Data: 2017-09-04 06:36:35
    Temat: Kuny - jak sie ich pozbyc ze strychu?
    Od: w...@a...com

    Na strych niezamieszkanego w sposób ciagly domu, tylko z tygodniowymi
    przerwami, wprowadzily się kuny. Zesrutowaly już ze 20 procent membrany pod
    dachem blaszanym, sraja wszędzie a co najważniejsze z polek, które z trudem
    zbudowałem, stracaja mi narzędzia. Nawet aluminiowej waserwadze nie
    przepuscily. I cyfrowy miernik do pradu tez znalazłem na betonowej posadzce.
    I w ogole po nocy strasza.
    Chodzi o albo jakas trutke ale wtedy zdechle, zanim je robactwo nie rozlozy,
    będą gdzies w niedostępnym miejscu smierdziec. Zreszta zwyklej trucizny na
    gryzonie się nie czepily.

    Podobno sa jakies odstrzaszzajecee je zapachy. Może jakies elektronicze
    gwizdki?
    Jeśli ten temet ktoś przerabial to bardzo prosze o pomoc. W archiwum z tego
    roku tematu nie było a wcześniej nie sprawdzałem.

    Pzdr
    Tornad

  • 2. Data: 2017-09-04 09:25:31
    Temat: Re: Kuny - jak sie ich pozbyc ze strychu?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-09-04 o 06:36, w...@a...com pisze:
> [...]
    > Jeśli ten temet ktoś przerabial to bardzo prosze o pomoc. W archiwum z tego
    > roku tematu nie było a wcześniej nie sprawdzałem.
    W dzień śpią to je pogoń i pozatykaj wszystkie dziury, ja sie tak
    dopiero kun pozbyłem,
    gwizdki niewiele dają, przeniosą się w inny kąt strychu.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2017-09-04 10:01:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 3 Sep 2017 21:36:35 -0700 (PDT), w...@a...com

    > Podobno sa jakies odstrzaszzajecee je zapachy.
    > Może jakies elektronicze gwizdki?

    To nie zadziała. Jarek P. walczył długo i namiętnie z kuną.
    Pozostaje kupić pułapkę na koty/kuny i wywieźć skazańca w cholerę.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2017-09-04 11:49:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie musisz nie zabijaj, a nie musisz. Zostawiaj wlaczone radio.

  • 5. Data: 2017-09-04 13:35:30
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 11:49:38 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Jak nie musisz nie zabijaj, a nie musisz. Zostawiaj wlaczone radio.

    Cenna informacja tyle, ze niepelna. Na jaka fale mam radio nastawić? Czy jest
    jakas radiostacja, której kuny szczególnie nie lubia? Czy może jakiegos
    rodzaju muzyki np chewy metalowej nie lubia a arie operowe je usypiają? No ale
    sprobuje. Dzieki za informacje.
    Mordowac tych futerkowych jak i innych, nie za bardzo lubie, przecie to tez
    stworzenia boze.
    Dzis za kilkanaście złociszy kupiłem jakiś nielubiany przez kuny odstraszający
    je zapach. Podobno działa przez 8 tygodni po czym sprejowanie należy powtorzyc.

    Sprzedawca zaproponowal mi kupno pasci czyli drucianej klatki, ale cena grubo
    ponad 100 zl mnie zniechecila.
    Wywiozlbym tych nieproszonych gości gdzies, jak to ktoś napisał, w cholerę
    niech sobie poszukają jakiegoś pustostanu. Mysle, ze z odleglosci powiedzmy 10
    km i za rzeka oraz dwoma gorkami, juz do mnie z powrotem nie trafia.

    Pzdr
    Tornad

  • 6. Data: 2017-09-04 13:44:27
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 09:25:37 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

> [...]
    > dopiero kun pozbyłem,
    > gwizdki niewiele dają, przeniosą się w inny kąt strychu.
    Rada przednia tyle, ze dom o wymiarach 13 x 13 m nie ma podbitki dachowej. Nie
    wiem za ile by mi ja ktoś zrobil; specjalistow brak bo na Slowacje
    powyjezdzali gdzie im placa w euro. Chyba taniej będzie kupic pasci za
    półtorej stowki a na wykonanie podbitki czekac az przyjdą lepsze czasy.

    Pzdr
    Tornad

  • 7. Data: 2017-09-04 14:07:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Tornad pisze:

    > Cenna informacja tyle, ze niepelna. Na jaka fale mam radio nastawić?

    Myślę, że wybór jest oczywisty.

    Jarek

    --
    Dokuczanie radiem z góry,
    Wymuszanie przez tortury.

  • 8. Data: 2017-09-04 14:22:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 4 Sep 2017 14:07:55 +0200, Jarosław Sokołowski

    > Myślę, że wybór jest oczywisty.

    Na ryja Ma nastawić?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2017-09-04 14:39:56
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 14:22:06 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Mon, 4 Sep 2017 14:07:55 +0200, Jarosław Sokołowski

    > Na ryja Ma nastawić?
    > Pozdor
    > Myjk

    Szanowny Przedpisca miał na myśli muzyke ze wschodu. Tyle, ze tego nie za
    dalekiego.

    Pzdr
    Tornad

  • 10. Data: 2017-09-04 14:57:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakie fale nie wiem, byle glosno bylo. Z trutkami uwazaj. Bayer, ten co w wojne
    kupowal kobiety do eksperymentow medycznych, zrobil trutke. Rozwala w przeciagu
    miesiaca watrobe tego co ja zje. Trutka sie nie degraduje i jak cos zje otrute trutka
    to tez umiera.