    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Lakier do podłogi. Brak informacji na opakowaniu.
    Date: Mon, 27 Oct 2014 10:39:43 +0100

    Po 20 latach od malowania dwuskładnikowym epoksydowym Chemolakiem podłóg
    (jeszcze żyję i reszta rodziny też) poprzecierały mi się progi i
    przyszła pora na odnowienie.
    Wiem, wiem, teraz musi by EKO, więc nawet nie liczyłem, że kupię
    cokolwiek dwuskładnikowego, ale okazuje się, że połowa lakierów nie ma
    napisane nawet na bazie jakiej żywicy jest zrobiona. Piszą tam, do czego
    jest przeznaczony, że superwytrzymały, czasem nawet napiszą czasy
    schnięcia i wydajność, ale napisać rodzaj żywicy to już za wiele.
    Przecież to jest podstawowa informacja. Po długich poszukiwaniach
    znalazłem w końcu lakier poliuretanowy, który ma jak dla mnie
    akceptowalne właściwości.
    Czy to jakaś nowa moda, żeby mieć klienta za idiotę, który nie odróżnia
    lakieru ftalowego od akrylowego?
    Jacek