  • Data: 2014-10-27 13:33:31
    Temat: Re: Lakier do podłogi. Brak informacji na opakowaniu.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m2lb16$a2u$...@n...news.atman.pl...

    > Tylko jak? Odpiszę w sklepie nazwy wszystkich lakierów i ich producentów,
    > pojadę do domu szukać i z powrotem do sklepu żeby kupić to, co wybrałem?
    > Co by szkodziło napisać, że lakier jest ftalowy, czy też akrylowy? Na
    > bełkot marketingowy miejsca na puszkach nie brakuje.

    Ja to bym do sklepu pojechał z tzw. smartfonem i sprawdził od razu :-)Kilka
    lat temu to sprzedawcy czasem się dziwili jak coś sprawdzałem, ale obecnie
    to już nikogo nie dziwi.

    Dla tradycjonalistów jest też druga możliwość - zapytać sprzedawcy, ale ja
    to jednak wolę wszystko samemu sprawdzić.

    A najczęściej to _najpierw_ szukam w internecie tego co potrzebuję a do
    sklepu jadę tylko po to by to kupić, a sprzedawca jest tylko po to by mi to
    podać :-)

    Pozdrawiam
    Ergie