  • 1. Data: 2011-05-17 10:51:21
    Temat: Lampa solarna najazdowa (led) - czy to jest coś warte?
    Od: wolim <w...@i...pl>

    Witam.

    Chcę zamontować w opasce wokół budynku lampy najazdowe (aby delikatnie
    podświetlić fasadę budynku).
    Szukając takich lamp na allegro znalazłem takie ustrojstwa:
    http://allegro.pl/lampa-solarna-najazdowa-tanio-lamp
    y-solarne-i1610622230.html

    Czy to jest coś warte? Bo cena jest śmieszna, nie trzeba ciągnąć
    kabla...
    Czy taka lampa jest w stanie rzucić na ścianę światło na wysokość,
    powiedzmy 1,5 metra? Nie chodzi mi o mocne światło, ale jedynie
    zaakcentowanie np. narożnika domu.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2011-05-17 11:35:56
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 17 Maj, 12:51, wolim <w...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Czy taka lampa jest w stanie rzucić na ścianę światło na wysokość,
    > powiedzmy 1,5 metra? Nie chodzi mi o mocne światło, ale jedynie

    Ja tam nie wiem ale jak tam wsadzili byle akumulator nicd alno nimh to
    po pierwszej zimie przestana dzialac.
    No i czy sie zdaza naladowac za dzien zeby w nocy swiecic?

  • 3. Data: 2011-05-17 18:30:09
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    Ja tam nie wiem ale jak tam wsadzili byle akumulator nicd alno nimh to
    po pierwszej zimie przestana dzialac.
    No i czy sie zdaza naladowac za dzien zeby w nocy swiecic?

    Na podstawi enumeru na dom z Biedronki :-)

    - nie przestało działać po pierwszej zimie :-)
    - na wiosnę / w lecie zdąży sie naładować;
    w zimie - tylko w bardzo słoneczny dzień.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-05-18 06:42:08
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

[...]

    Ja kupiłem takie za 15zł w OBI. Po kilku deszczach we wszystkich 10 woda w
    środku. Wyglądały elegancko z gumowymi uszczelkami a jak potem sprawdzałem
    to metal nawet nie dociskał tej uszczelki.

  • 5. Data: 2011-05-18 06:43:07
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

[...]

    to metal nawet nie dociskał tej uszczelki. O oświetlaniu czegokolwiek to
    zapomnij. To daje takie światło że tylko je same widać.