  • 1. Data: 2011-05-17 10:57:24
    Temat: Przecinarka do metalu
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Jakie są wasze odzucia na temat firmy GRAPHITE. Interesuje mnie przecinarka
    do metalu cena jest nie wygórowana ale jak z jakością np. prodkukt firmy
    BASS POLSKA kosztuje prawie 100 zł taniej, ale wiem, że jest to typowa
    chińszczyzna. Ceny typowo markowych zacznają się od 580 zł w górę. Sprzęt
    będzie wykorzystywany od czasu do zasu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-05-18 18:59:29
    Temat: Re: Przecinarka do metalu
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest to typowa chińszczyzna. Ceny typowo markowych zacznają się od 580 zł
    > w górę. Sprzęt będzie wykorzystywany od czasu do zasu.

    Może sprecyzuj o jaką przecinarkę do metalu Ci chodzi?
    Czy masz na myśli szlifierkę kątową?

  • 3. Data: 2011-05-19 06:45:59
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Dokładnie. Szlifierka katowa na statywie z tarczą 355mm, z silnikiem o mocy
    2000W.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-05-19 10:18:45
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 19.05.2011 08:45, ***Einstein*** wrote:
    > Dokładnie. Szlifierka katowa na statywie z tarczą 355mm, z silnikiem o mocy
    > 2000W.

    bass polska to tak jak sie go oglada to niewiarygodny szit..
    graphite wyglada ciut lepiej.

    choc nawiasem mowiac, tego typu przecinarki sa bardzo niedokladne, nie
    da sie wykonac precyzyjnego ciecia, choc by z racji rozszerzania sie
    tarczy pod wplywem temp.
    S.

  • 5. Data: 2011-05-20 05:18:21
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Wiem o tym dokladnie. A co to za odlam "Makity" czyli firma MAKTEC? Patrzac
    np. na model MT 240 MAKTEC MT240 MAKITA (model chyba nia ma dodatkowej
    oslony tarczy, ale czy jest potrzena?)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-05-20 12:21:31
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 20.05.2011 07:18, ***Einstein*** wrote:
    > Wiem o tym dokladnie. A co to za odlam "Makity" czyli firma MAKTEC? Patrzac
    > np. na model MT 240 MAKTEC MT240 MAKITA (model chyba nia ma dodatkowej
    > oslony tarczy, ale czy jest potrzena?)

    ma dobre opinie, to zubozona wersja makity dla amatorow