    From: "Adax" <a...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Listwa maskująca pod drzwiami
    Date: Tue, 09 Nov 2010 19:46:38 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Fafowcy zrobili mi szczelinę pomiędzy parkietem i terakotą na równi ze ścianą,
    nawet sam myślałem, że jest OK, a tu dzisiaj po montażu niespodzianka: drzwi mają
    grubość ok. 4 cm a szczelina wyszła po prostu koło drzwi, więc listwa 2,7 cm
    schowa się pod drzwiami tylko ok. 0.5 cm. Montażyści od drzwi stwierdzili, że
    wszystko jest OK, ale ja tak nie sądzę. Czy bez demontażu ościeżnic idzie jakoś
    zbić 3 płytki i położyć je od nowa głębiej o ok. 3 cm, czy będzie to trudno
    wykonywalne?