  • 1. Data: 2009-08-06 21:38:50
    Temat: Lodówka - w końcu wybrałem
    Od: "ia" <z...@m...pl>

    W końcu wybrałem lodówkę, która mi odpowiada..

    2 miechy przeglądałem net, czytałem opiinie, aż w końcu wróciłem do lektury
    oferty wyposażenia mebli kuchennych *** (wcale nie górna półka) i
    oniemiałem:
    Liebherr ICUNS 3013 Comfort NoFrost za 2999 zł.
    Lodówka poprostu wymiata.
    Żadnych wad, cichy (salon z kuchnią), funkcjonalny, ekonomiczny..

    Próżno szukać na polskich stronach netu tego modelu,
    do Polski trafiają chyba tylko modele ostatni chłam, albo przesadnie drogie
    rzeczy.
    No bo znajdźcie mi cichego no frosta poniżej 3 kpln..

    polecam i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-07 03:53:06
    Temat: Re: Lodówka - w końcu wybrałem
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oniemiałem:
    > Liebherr ICUNS 3013 Comfort NoFrost za 2999 zł.

    Lodówka 178 cm za 3000? Przeplaciles ostro, w necie biega po 2000.

    Ja znalazlem bez trudu.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 3. Data: 2009-08-07 07:10:30
    Od: piatkos <p...@g...com>

    On 7 Sie, 05:53, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:
    > Lodówka 178 cm za 3000? Przeplaciles ostro, w necie biega po 2000.

    Co do lodówki - bardzo dobry wybór. Cena według mnie dobra, bo
    Liebherra, za 2000 z netu bałbym się kupić.

    Wojtek

  • 4. Data: 2009-08-07 10:05:24
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    >Co do lodówki - bardzo dobry wybór. Cena według mnie dobra, bo
    >Liebherra, za 2000 z netu bałbym się kupić.

    Ponieważ ?

    Pozdrawiam

    Kane

  • 5. Data: 2009-08-07 11:39:16
    Od: "Chris" <a...@a...pl>

    Internauta Kane (s...@s...pl) w wiadomości
    news:h5gufu$pda$1@atlantis.news.neostrada.pl nabazgrał(a):

    > Ponieważ ?

    Bo jest z neta i nie ma marży sprzedawcy 50% od ceny hurtowej :)

    --
    Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/
    Szukasz znajomych ?? http://just4fun.pl/ zapraszam.

  • 6. Data: 2009-08-07 22:13:20
    Od: "ia" <z...@m...pl>

    Daj mi choć jeden polski link do tej lodówki!!

    podkreślam symbol to ICUNS z NoFrostem!

    pzdr
    ia

  • 7. Data: 2009-08-08 00:19:32
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *ia* wdusil[a] knefle:

    >No bo znajdźcie mi cichego no frosta poniżej 3 kpln..

    LG GR-262SQ za 1200

  • 8. Data: 2009-08-08 03:35:52
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Daj mi choć jeden polski link do tej lodówki!!
    >
    > podkreślam symbol to ICUNS z NoFrostem!

    A moze bys sie nadeciaku nauczyl normalnie na usenecie cytowac ??????
    Każdy kto przeplacil racjonalizuje swój wydatek znajdujac 'wyjatkowosc'
    swojego nabytku. Ojciec Purchawek i Maybach to najlepszy przyklad.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 9. Data: 2009-08-08 03:36:56
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "zil0g" <z...@m...prl> napisał w wiadomości
    > *ia* wdusil[a] knefle:

    > LG GR-262SQ za 1200

    I ogólniej - wszystkie LG. Przy okazji sa wsrodku lepiej rozplanowane niz
    Liebherry.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 10. Data: 2009-08-08 07:59:50
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Daj mi choć jeden polski link do tej lodówki!!
    >
    > podkreślam symbol to ICUNS z NoFrostem!

    Masz i płacz:
    http://tiny.pl/hhpbf
    http://tiny.pl/hhpb5
    http://tiny.pl/hhpb1

    To tylko kilka z brzegu... Niektórzy naprawdę lubią przepłacać i jeszcze się
    tym chwalić...

    Pozdrawiam
    Czabu