    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Luksfery - system montażu
    Date: Thu, 28 Feb 2013 12:36:02 +0100

    Witam!

    Jest sobie stary garaż w którym trzeba otwór okienny wypełnić luksferami (a
    w zasadzie pustakami szklanymi). Aby to jakoś sensownie wyglądało chciałbym
    użyć jakiegoś systemu z plastikowymi listwami zamiast fug. Wszystkie systemu
    jakie oglądałem wymagają dostępu albo z boku albo od góry dla wsuwania
    prętów. Instrukcje jakie znalazłem oraz filmiki instruktarzowe pokazują
    zwykle montaż ścianki prysznicowej (lub innej) która nie sięga sufitu więc
    od góry można wsuwać pręty.

    Spotkał się ktoś z systemem który można montować od boku? Czyli listwy
    plastikowe pomiędzy luksferami (te zamiast fug) musiałyby się składać z
    dwóch części: Dajemy jedną od zewnątrz, następnie od środka dajemy zaprawę i
    zbrojenie i na jakiś klips doczepiamy wewnętrzną listę. Istnieje coś
    takiego?

    Tak wiem, że mogę zrobić tradycyjnie na fugę, ale na razie szukam
    rozwiązania systemowego jak nic nie znajdę zrobię tradycyjnie.

    Pozdrawiam
    Ergie