  • 1. Data: 2014-06-08 01:00:47
    Temat: Miska ustępowa z bocznym odpływem
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    Czołem. Dawno, dawno temu istniały miski ustępowe z bocznym odpływem,
    prawym albo lewym. Google dziś już ich nie znajduje, czy to znaczy że
    nikt tego nie produkuje ? 2ga sprawa - pamięta ktoś, o jaki kąt był
    odchylony odpływ od osi symetrii ? Chodzi o podmianę starej miski z
    takim skośnym odpływem, współcześnie dostępnym modelem, ale przy
    możliwie jak najmniejszym zdemolowaniu łazienki.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem