  • 1. Data: 2010-02-14 22:58:48
    Temat: Młotowiertarki Bosch z Allegro - po czym poznać podróby?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Muszę kupić nową wiertarkę, bo wierny einhell właśnie mi dogorywa,
    zastanawiam się pomiędzy castoramowym macallisterem a niebieskim
    boschem z allegro.
    I kiedy mysle nad tą druga opcją, przypominają mi się nieraz tu
    czytane doniesienia, że większość z tych oferowanych na aukcjach
    wiertarek to podróby jakieś są.

    O, np. pierwsza z brzegu z tych, które mnie interesują:

    http://www.allegro.pl/item918899964_bosch_mlot_udaro
    wy_wiertarka_gbh_2400_walizka.html

    ta sama, inny sprzedawca:

    http://www.allegro.pl/item924540295_mlot_udarowo_obr
    otowy_gbh_2400_bosch.html

    Podróby, czy nie?

    J.

  • 2. Data: 2010-02-14 23:02:10
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 14 Feb 2010 23:58:48 +0100, Jarek P. napisał(a):

    > http://www.allegro.pl/item924540295_mlot_udarowo_obr
    otowy_gbh_2400_bosch.html

    Tą mozesz smialo kupic, firma jest resellerem Boscha i sa raczej uczciwi.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2010-02-14 23:42:05
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]
    > podróby jakieś są.
    >
    > O, np. pierwsza z brzegu z tych, które mnie interesują:

    Po wypukłych napisach zarówno na młotowiertarce jak i na walizce. Podróbki
    zazwyczaj mają naklejone zadrukowane folie lub litery wycięte z kalkomani.
    Po wklęsłych napisach BOSCH na plastikowych zamkach walizki. Podróbki
    zazwyczaj mają gładkie zamki.
    Po numerze znajdującym się na tabliczce znamionowej umieszczonej na
    młotowiertarce oraz na walizce. Dzwonisz do biura Bosch i prosisz o
    sprawdzenie tego numeru. Oni Ci mówią czy dany egzemplarz jest legalny i
    przeznaczony na rynek polski. Możesz też to zrobić samemu wchodząc na stronę
    internetową Bosch - tam, gdzie przedłuża się gwarancję do 3 lat. Normalnie
    jest 2 lata dla "Kowalskiego" i 1 rok dla firmy, a po zarejestrowaniu się
    wydawany jest elektroniczny certyfikat z możliwością wydruku u siebie,
    przedłużający gwarancję do 3 lat.
    Po jakości wykonania. Oryginalny Bosch jest sztywny i masywny i nigdzie nie
    uświadczysz ostrych krawędzi lub niedokładności pozostawinych po wtryskarce,
    nie trzeszczy w rękach. Podróbki raczej są niechlujnie wykonane, mają ostre
    krawędzie, nadlewy po wtryskarce, nieprecyzyjnie spasowane z sobą części
    obudowy, a ponadto są wiotkie i mało masywne, trzeszczą w rękach.

  • 4. Data: 2010-02-15 07:07:42
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

> [...]
    > wykonane, mają ostre krawędzie, nadlewy po wtryskarce, nieprecyzyjnie
    > spasowane z sobą części obudowy, a ponadto są wiotkie i mało masywne,

    dodam tylko od siebie, bo mialem w lapach i podrobe (swiadomie) i oryginal -
    podroba strasznie smierdziala po odpaleniu, jakby sie w srodku izolacja
    palila czy cos. Dzialo sie tak od samego poczatku, nawet bez obciazenia.
    Obsluzyla stan surowy zamkniety i wyzionela ducha :)
    Te aukcje wygladaja na oryginalne, ale wiadomo, opis mozna dac dowolny,
    zdjecia tez. Ja kupilem boscha przez net i jest OK.

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2010-02-15 08:46:52
    Od: JareK <k...@i...bez.spamu.pl>

    Jarek P. pisze:
> [...]
    > podróby jakieś są.
    >
    > O, np. pierwsza z brzegu z tych, które mnie interesują:

    Polecam sklep Kontakt z Torunia, kilka razy u nich kupowałem. Były to
    tylko oryginały. Jestem z okolic Torunia, jednak zamawiałem przez
    allegro i odbierałem osobiście w sklepie, bo ceny w sklepie mają dużo
    wyższe niż na allegro.

    JareK

  • 6. Data: 2010-02-15 19:03:59
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    kupiłem u nich szlifierkę kątową, wszystko jest ok,
    gwarancja oryginał, rejestrowana na stronie boscha
    polecam

    pozdr