  • 1. Data: 2010-02-14 12:31:21
    Temat: Czy da się naprawić korek do wanny z pokrętłem przez otwór 10x10cm ?
    Od: "marek" <m...@m...ma>

    Witam, dopiero co się wybudowałem i już problemy, córka ukręciła korek do
    wanny przy pierwszej kąpieli :)

    Czy da się to naprawić - mam otór rewizyjny 10x10cm - przez który widać cały
    mechanizm i linkę (typowy z hipermarketu)
    od strony wanny-wlewu jest jakaś śruba na szeroki płaski srubowkret - czy
    mamto odkręcić ?

    Czy po prostu kupić gumowy szpunt 35mm i dac sobie spokój ?

    pzdr

    Marek

  • 2. Data: 2010-02-14 13:38:18
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "marek" <m...@m...ma> wrote in message news:4b77ed5c$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > mamto odkręcić ?
    > Czy po prostu kupić gumowy szpunt 35mm i dac sobie spokój ?

    ja mialem dwa, za trzecim razem odpuscilem, to moze i fajnie wyglada, ale
    jest niepraktyczne, a za pierwszym razem jak mi sie cholerstwo wbilo w
    kratke na stale to musialem w nim wiercic zeby go wycignac
    za drugim wybralem porzadny, dzialal pare miesiecy ok, a potem przestal
    sie podnosic, wywalilem to zupelnie i uzywam bezproblemowego bialego
    gumowego korka z ktorym nie ma zadnych cudow, woda splywa pare razy
    szybciej i nic mi sie nie zepsuje

  • 3. Data: 2010-02-14 16:11:53
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie podnosic, wywalilem to zupelnie i uzywam bezproblemowego bialego
    > gumowego korka z ktorym nie ma zadnych cudow, woda splywa pare razy

    Dokładnie. Z tymi wynalazkami to tylko masa problemów i co trochę trzeba
    naprawiac i regulować.
    Lepiej wywalić i zastosować zwykły, ręczny.

  • 4. Data: 2010-02-14 18:01:42
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    marek <m...@m...ma> wrote:
> [...]
    > srubowkret -
    > czy mamto odkręcić ?
    >
    > Czy po prostu kupić gumowy szpunt 35mm i dac sobie spokój ?

    Przez taki otworek rewizyjny to szczerze mówiąc czarno to widzę.
    Swoją drogą, kto Ci taką rewizję wymyślił i jaki miał cel? Wizję
    chińskich hydraulików najeżdżających Polskę?

    A koegom malkontentom napisze tyle, że korek automatyczny mam już z
    10 lat, ani razu się nie zepsuł i bardzo go sobie chwalę.

    J.

  • 5. Data: 2010-02-15 06:50:59
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał
    > A koegom malkontentom napisze tyle, że korek automatyczny mam już z 10
    > lat, ani razu się nie zepsuł i bardzo go sobie chwalę.

    właśnie ;)))))))))
    wiadomo, ze w gumowym korku się nie ma co spieprzyc, ale korek zamykany to
    wielka wygoda

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)

  • 6. Data: 2010-02-19 09:06:03
    Od: Rentier <f...@g...com>

    On 15 Lut, 07:50, "sbst" <b...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> napisał

    Może trza go jak każdy mechanizm regularnie odkamieniać/smarować/
    konserwowac?