  • 1. Data: 2014-03-07 16:22:38
    Temat: Nie będzie potrzebne pozwolenie na budowę... ?
    Od: a...@g...com

    Hej,

    Ile razy my to już słyszeliśmy ?

    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/782189,szybsza
    _sciezka_do_wlasnego_domu_nie_bedzie_potrzebne_pozwo
    lenie_na_budowe.html

    Może teraz się uda ;) ... choć mi to akurat na najbliższe 10-15 lat raczej się nie
    przyda.

    Btw. szukam dobrego cykliniarza (elektryka już znalazłem) :)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 2. Data: 2014-03-07 16:46:59
    Temat: Re: Nie będzie potrzebne pozwolenie na budowę... ?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Ile razy my to już słyszeliśmy ?
    >http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/782189,szybsz
    a_sciezka_do_wlasnego_domu_nie_bedzie_potrzebne_pozw
    olenie_na_budowe.html

    a co za różnica pozwolenie czy zgłoszenie? Różnica będzie dopiero wtedy gdy
    zmaleje sterta niezbędnych papierów.

    A poza tym -jesli ekipa tuska mówi ze cos zrobi mozna właściwie w ciemno
    obstawiać ze tego nie bedzie...

    b.

  • 3. Data: 2014-03-08 00:29:36
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 07.03.14 16:46, Budyń pisze:
    > a co za różnica pozwolenie czy zgłoszenie? Różnica będzie dopiero wtedy
    > gdy zmaleje sterta niezbędnych papierów.

    Dokładnie to samo pomyślałem słysząc tą informację w radiu - zmieni się
    tylko tytuł wniosku który trzeba będzie wypełnić :(
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl

  • 4. Data: 2014-03-08 10:39:47
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-03-08 00:29, mkonst wrote:
    > Dokładnie to samo pomyślałem słysząc tą informację w radiu - zmieni się
    > tylko tytuł wniosku który trzeba będzie wypełnić :(

    Jednak pewna drobna różnica jest. Jak się urząd nie wyrobi w terminie to
    jest to jakby problem urzędu, a nie inwestora. Budowa może startować.

    Piotrek

  • 5. Data: 2014-03-08 11:23:25
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Jednak pewna drobna różnica jest. Jak się urząd nie wyrobi w terminie to
    > jest to jakby problem urzędu, a nie inwestora. Budowa może startować.

    Drobna jak słusznie zauważyłeś.

    b.

  • 6. Data: 2014-03-08 13:52:53
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jak się urząd nie wyrobi w terminie to jest to jakby problem urzędu, a
    > nie inwestora. Budowa może startować.

    A co za problem, dostaniesz po tygodniu od zlozenia standardowy,
    przygotowany wczesniej druczek, ze prosza o uzupelnienie dokumentow:
    -opinie wojska, czy budowa nie zgrozi obronnosci kraju
    -opinie hydrogeologiczna, czy budowa i obiekt nie zakłóci migracji wod
    podziemnych
    -opinie od ornitologa, czy ptaszkom sie bedzie wygodnie sralo w locie
    nad dzialka
    itd.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa
    moje imie.(kropka)nazwisko ten_smieszny_znaczek, gmail.com

  • 7. Data: 2014-03-08 15:25:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-03-08 13:52, Pawel O'Pajak wrote:
> [...]
    > podziemnych
    > -opinie od ornitologa, czy ptaszkom sie bedzie wygodnie sralo w locie

    Czy Ty aby nie przesadzasz posądzając urzędników o chęć dołożenia sobie
    roboty?

    IMHO tu akurat jest krótka piłka: urzędnik może nic nie robić i jeszcze
    wszyscy - za przeproszeniem - petenci będą go chwalić ;-)

    Piotrek

  • 8. Data: 2014-03-08 16:00:17
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > IMHO tu akurat jest krótka piłka: urzędnik może nic nie robić i jeszcze
    > wszyscy - za przeproszeniem - petenci będą go chwalić ;-)

    gdzie ty żyjesz? Urzednik swoja procedure sprawdzenie dokumentacji musi
    wykonac, a jesli tylko braknie mu czasu, to uprzedzi to pisemkiem o jakis
    wydumanych brakach.

    b.

  • 9. Data: 2014-03-09 19:04:22
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-07 16:22, a...@g...com pisze:
> [...]
    lenie_na_budowe.html
    > Może teraz się uda ;) ... choć mi to akurat na najbliższe 10-15 lat raczej się nie
    Tym razem wygląda, że to najprawdziwsza prawda! Abonament RTV też
    wreszcie znika! :->

    Maciek

  • 10. Data: 2014-03-10 23:07:29
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 08.03.14 16:00, Budyń pisze:
> [...]
    >

    > gdzie ty żyjesz? Urzednik swoja procedure sprawdzenie dokumentacji musi
    > wykonac, a jesli tylko braknie mu czasu, to uprzedzi to pisemkiem o

    A poza tym urzędnik musi udowodnić że jest potrzebny a właściwie
    niezbędny :(