  • 1. Data: 2015-08-17 09:01:26
    Temat: Normy czasowe na prace wykończeniowe
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Zabieram się za harmonogram prac wykończeniowych i potrzebne są mi
    informacje o szacunkowym przerobie na godzinę dla następujących prac:
    - malowanie (na tynku cementowo-wapiennym zacieranym kwarcem)
    - malowanie (na karton-gipsie)
    - układanie gresu
    - układanie glazury
    - układanie deski warstwowej
    - układanie panela podłogowego

    Wszystkie prace w nowym budynku tak więc nie trzeba uwzględniać dla tego
    przykładu usunięcia starych płytek, etc

    Czy pomoże ktoś?

    Piotrek

  • 2. Data: 2015-08-17 09:13:41
    Temat: Re: Normy czasowe na prace wykończeniowe
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Mon, 17 Aug 2015 09:01:26 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Zabieram się za harmonogram prac wykończeniowych i potrzebne są mi
    > informacje o szacunkowym przerobie na godzinę dla następujących prac:

    Ma robić fachowiec, czy Ty jako amator? Trudno to będzie określić, ponieważ
    np. układanie płytek mocno zależy od kształtu łazienki i tego co żona sobie
    życzy:) Taka 3m2 może zająć więcej niż taka 10 m2 jak będzie dużo
    szlifowania krawędzi, wycinania otworów i np. mozaika.

    Ja jako całkowity amator:
    - malowanie: jednokrotne - 1 średni pokój z przygotowaniem (oklejanie itp.)
    zajmuje mi ze ok. 2 godz.

    - panele: 1 średni pokój - ok. 3 godz. bez listew.

    Jak bierzesz fachowca, to i tak powie Ci czas, dopiero po obejrzeniu. I ten
    czas najlepiej pomnóż x2.

    --
    scruffty

  • 3. Data: 2015-08-17 11:25:42
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 17 sierpnia 2015 09:01:29 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
    > Zabieram się za harmonogram prac wykończeniowych i potrzebne są mi
    > informacje o szacunkowym przerobie na godzinę dla następujących prac:
    > - malowanie (na tynku cementowo-wapiennym zacieranym kwarcem)

    TZKNBK XV 0212-02
    Malowanie ścian gładkich kolorami pełnymi ciemnymi z zagruntowaniem - dwa razy
    robocizna 0,36r-g/m2

    :P

    b.

  • 4. Data: 2015-08-17 11:42:12
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-08-17 11:25, Budyń wrote:
    > TZKNBK XV 0212-02
    > Malowanie ścian gładkich kolorami pełnymi ciemnymi z zagruntowaniem - dwa razy
    > robocizna 0,36r-g/m2

    Ototo!

    Nie mam niestety w tej chwili dostępu do KNR-ów (czy jak tam to się
    nazywa) a potrzebuję wstępnie oszacować terminy.

    Jak masz coś więcej to śmiało :-)

    Piotrek

  • 5. Data: 2015-08-17 11:44:02
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-08-17 09:13, scruffty wrote:
> [...]
    > zajmuje mi ze ok. 2 godz.
    >
    > - panele: 1 średni pokój - ok. 3 godz. bez listew.

    Dzięki.

    > Jak bierzesz fachowca, to i tak powie Ci czas, dopiero po obejrzeniu. I ten
    > czas najlepiej pomnóż x2.

    Jasne. Ale potrzebuję ASAP wstępnie oszacować te czasy..

    Choćby po to, żeby mieć pogląd czy fachowcy mnie "nie ładują" podczas
    castingów :-)

    Piotrek

  • 6. Data: 2015-08-17 12:15:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 sierpnia 2015 11:44:05 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
    > Choćby po to, żeby mieć pogląd czy fachowcy mnie "nie ładują" podczas
    > castingów :-)
    A co na godziny im płacisz?

  • 7. Data: 2015-08-17 12:35:44
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Mon, 17 Aug 2015 11:44:02 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Choćby po to, żeby mieć pogląd czy fachowcy mnie "nie ładują" podczas
    > castingów :-)

    Nie idź tą drogą. Z trzech zmiennych: czas, jakość, cena, można mieć dobre
    realnie tylko dwie. Jak dłubiesz sam, to czas się wydłuża. Jak wejdzie Ci
    np. 8 chłopa do układania paneli (z dobrym sprzętem do docinania) to zrobią
    Ci cały domek w jeden dzień i im czasu jeszcze zostanie:)

    --
    scruffty

  • 8. Data: 2015-08-17 12:37:00
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 17 sierpnia 2015 11:42:14 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    > Ototo!
    >
    > Nie mam niestety w tej chwili dostępu do KNR-ów (czy jak tam to się
    > nazywa) a potrzebuję wstępnie oszacować terminy.
    >
    > Jak masz coś więcej to śmiało :-)

    nic z tego :) Zlec komus zrobienie kosztorysu to bedziesz cos wiedzial. A tak
    naprawde zapewne interesuje cie cena i termin - oglos sie z robota to dostaniesz
    kilka ofert, bedzie wszystko mniej wiecej jasne.

    b.

  • 9. Data: 2015-08-17 13:48:45
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-08-17 12:15, Kris wrote:
    > A co na godziny im płacisz?

    Nie, próbuję ogarnąć harmonogram prac wykończeniowych.

    Nie chcę tego puścić "na żywioł" (będzie jak się zrobi) bo skoro to nie
    działa przy innych projektach to przy projekcie pod tytułem budowa domu
    też nie zadziała.

    Piotrek

  • 10. Data: 2015-08-17 13:50:12
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-08-17 12:37, Budyń wrote:
    > nic z tego :) Zlec komus zrobienie kosztorysu to bedziesz cos wiedzial. A tak
    naprawde zapewne interesuje cie cena i termin - oglos sie z robota to dostaniesz
    kilka ofert, bedzie wszystko mniej wiecej jasne.

    Kosztorys inwestorski mam ale tam niestety nie ma czasów wykonania. Są
    przedmiary oraz kasa w rozbiciu na materiał, sprzęt i robociznę.

    Tak więc nie jest mi potrzebny kolejny kosztorys tylko podstawowe dane
    do oszacowania czau realizacji i koordynacji ekip.

    Ale dzięki za zainteresowanie.

    Piotrek