  • 1. Data: 2011-12-09 17:51:21
    Temat: Normy dla budownictwa jednorodzinnego
    Od: w2023 <w...@p...fm>

    Witajcie!

    Mam pytanie dotyczące takich wielkości, jak minimalna wysokość barier
    wokół otworu w podłodze (klatka schodowa), odległość między tralkami
    oraz maksymalna wysokość stopni schodów. Udało mi się znaleźć takie
    normy, ale dotyczące budynków użyteczności publicznej. Stolarz, z
    którym rozmawiałem, twierdzi, że nie ma takich wymagań w odniesieniu
    do bud. jednorodzinnych, i że jak ktoś chce, to może w ogóle nie mieć
    poręczy na schodach od strony nie przylegającej do ściany - czyli od
    strony "otwartej". Czy to prawda? Jakoś nie chce mi się w to
    wierzyć...

    Pozdrawiam, W.

  • 2. Data: 2011-12-09 19:19:12
    Temat: Re: Normy dla budownictwa jednorodzinnego
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "w2023" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    .do bud. jednorodzinnych, i że jak ktoś chce, to może w ogóle nie mieć
    >poręczy na schodach od strony nie przylegającej do ściany - czyli od
    >strony "otwartej". Czy to prawda?

    nie :-) http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/0690.htm

    b.

  • 3. Data: 2011-12-09 19:33:31
    Od: w2023 <w...@p...fm>

    On 9 Gru, 20:19, "Budyń" <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    t16g2000vba.googlegroups.com...
    > .do bud. jednorodzinnych, i że jak ktoś chce, to może w ogóle nie mieć

    Serdeczne dzięki!! :-D

    W.