    From: "Tomemk" <S...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Nowy Dach i śnieg na strychu z pod gąsiorów
    Date: Wed, 1 Dec 2010 09:47:09 +0100

    Witam!

    Czy to normalne, ze śnieg dostaję się pod gosiory w przypadku
    użycia zamiast taśmy plastykowych wkładów zakończonych "włoskami) jak w
    miotle?

    (czytałem w arch, ze tak się może dziać)

    http://tnij.org/sniegzpodgasiorow

    troche się zagotowałęm ,bo na centralke alarmowa poleciało mi
    mam nadzieje, ze wstanie po osuszeniu.

    Jak proponujecie to poprawić?

    dodać taśmę kominowa doklejajac ją do tych 'włosów'?
    może te plastyki powymieniać na taśmę aluminiową montowaną pod gąsiory, bo
    ołowianej nei widziałem
    a szkoda bo byłaby lepsza, tylko do kominów jest ołowiana a może się mylę?

    a może dać i taśmę a na nią te gąsiory?
    czy w morzy można zrobić taki zabieg?

    czasami wlatywała też woda przy wietrze mocnym, teraz już wiem jak się
    dostawała na stdych, nie było jej dużo ale była.

    Ale ten śnieg wczorajszy przebił wszystko, w zeszłym roku nie miałem śniegu
    na strychu.

    dziekuję za opinie i pomoc

    pozdrawiam
    A.T.