  • 1. Data: 2014-02-13 08:20:16
    Temat: OZC i kilka innych
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Witam grupę,

    Uprawomocniło się pozwolenie na budowę, teraz kredyt i do boju można
    ruszać.
    No i tak sobie myślę, że bez porządnego OZC to będzie trochę wróżenie z
    fusów.
    Ile tak naprawdę zajmuje zrobienie OZC z projektem ogrzewania podłogowego?
    Tydzień, dwa miesiąc? Wyczytałem, że średnio kosztuje to jakieś 500 PLN .
    Prawda to?

    --
    Franc

  • 2. Data: 2014-02-13 21:12:53
    Temat: Re: OZC i kilka innych
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 13.02.2014 o 08:20 Franc <w...@w...pl> pisze:

> [...]
    > podłogowego?
    > Tydzień, dwa miesiąc? Wyczytałem, że średnio kosztuje to jakieś 500 PLN .
    Prawda jest to trochę roboty, dwa tyg trzeba posiedzieć aby to dobrze
    zrobić.
    Mogę to ci policzyć, napisz na priva to omówimy szczegóły.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2014-02-13 22:00:05
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Uprawomocniło się pozwolenie na budowę, teraz kredyt i do boju można
    > ruszać.
    > No i tak sobie myślę, że bez porządnego OZC to będzie trochę wróżenie z
    > fusów.

    a własciwie to po jaki uj teraz chcesz to robic? Przeciez nie zmienisz PnB.
    Pod wpływem ozc mozna było mysleć o zmianach. A teraz?

    b.

  • 4. Data: 2014-02-14 06:35:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 22:00:05 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > a własciwie to po jaki uj teraz chcesz to robic? Przeciez nie zmienisz PnB.
    >
    > Pod wpływem ozc mozna było mysleć o zmianach. A teraz?
    A co ma OZC do PnB?
    Będzie miał OZC to posymuluje Sobie jaka grubośc styro dla niego optymalna, ile wełny
    w dachy, czy jest sens went mech czy nie ma sensu itp

  • 5. Data: 2014-02-14 08:12:29
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 13 Feb 2014 21:35:03 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > A co ma OZC do PnB?
    > Będzie miał OZC to posymuluje Sobie jaka grubośc styro dla niego optymalna, ile
    wełny w dachy, czy jest sens went mech czy nie ma sensu itp

    Tak sobie myślę. Poprawcie mnie jeżeli tak nie wolno, ale dopóki nic się
    nie wydarzyło na budowie, to mogę zastosować grubszą cegłę albo grubsze
    styro.

    --
    Franc

  • 6. Data: 2014-02-14 10:01:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Tak sobie myślę. Poprawcie mnie jeżeli tak nie wolno, ale dopóki nic się
    > nie wydarzyło na budowie, to mogę zastosować grubszą cegłę albo grubsze
    > styro.

    różne sa możliwosci zmian ale na przykład wymiary budynku muszą zostać takie
    same. Zatem gruboscią styropianu ciezko manewrować. Jesli zmienisz grubosc
    wełny na skosach na poddaszu zmieni ci sie powierzchnia użytkowa.
    A juz najgłupiej jesli dasz grubsze styro na scianie która jest 4m od
    granicy. Zejdziesz poniżej wymiaru minimalnego i potencjalne problemy
    gotowe.

    z przpeisów:
    . Nieistotne odstąpienie od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych
    wa-
    runków pozwolenia na budowę nie wymaga uzyskania decyzji o zmianie pozwo-
    lenia na budowę i jest dopuszczalne, o ile nie dotyczy:
    1) zakresu objętego projektem zagospodarowania działki lub terenu,
    2) charakterystycznych parametrów obiektu budowlanego: kubatury, po-
    wierzchni zabudowy, wysokości, długości, szerokości i liczby kondygnacji,

    a manewrowanie grubością ocieplenia na to wpływa.

    b.

  • 7. Data: 2014-02-14 10:15:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 lutego 2014 10:01:39 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > a manewrowanie grubością ocieplenia na to wpływa.
    Formalista jesteś;)
    W praktyce nikt na takie pierdoły uwai nie zwraca.

  • 8. Data: 2014-02-14 11:22:30
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 14 Feb 2014 01:15:35 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Formalista jesteś;)
    > W praktyce nikt na takie pierdoły uwai nie zwraca.
    Może co kraj to obyczaj - w sensie co województwo, powiat czy inny
    najmniejsza jednostka administracyjna to postępują inaczej.
    Jedni się czepiają, inni nie patrzą na takie detale.

    Wystarczy, że nawalony majster wysunie pierwszą warstwę o centa i już
    będzie inny wymiar. :-)

    --
    Franc

  • 9. Data: 2014-02-14 12:09:12
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >Formalista jesteś;)
    >W praktyce nikt na takie pierdoły uwai nie zwraca.

    zgoda. Chyba ze trafi na wrednego sąsiada który wymierzy 3,9 od granicy..

    Podsumowując - jesli juz robic ozc to przed pnb.

    b.

  • 10. Data: 2014-02-14 12:30:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 lutego 2014 12:09:12 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > zgoda. Chyba ze trafi na wrednego sąsiada który wymierzy 3,9 od granicy..
    A jakies odstępstwo jest tolerowane? Np 3,98 może być?

    > Podsumowując - jesli juz robic ozc to przed pnb.
    Można i przed ale po bardziej się przyda;)