  • Data: 2013-03-24 15:17:36
    Temat: Ogrzewania podłogowe - juz za późno?
    Od: "Robert" <a...@p...jak.trzeba> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W kupowanym segmencie projekt zakładał ułożenie ogrzewania podłogowego w
    części kuchennej "salonokuchni", natomiast w salonie - grzejniki.
    I tak też zrobiono.
    Wylane są już wylewki ("posadzki"), przygotowane do kładzenia podłóg.

    Czy jest sens/możliwość/zasadność skucia (wyżłobienia) wylanego betonu w
    części salonowej i "pociągnięcie" podłogówki?
    Czy na tym etapie to już niewykonalne?

    (jeśli pytanie Was mocno rozbawi ignorancją, to śmiejcie się na zdrowie ;-)
    Nie znam się na tym, nie ukrywam braku wiedzy, przenigdy nie widziałem
    układania podłogówki, jedynie kilka obrazków w sieci widziałem... :-) )

    Pozdrawia
    Robert