  • Data: 2019-10-19 16:58:58
    Temat: OpenTherm
    Od: <test> szukaj wiadomości tego autora

    Uzywal ktos? Wiadomo na ile urzadzenia roznych producentow sa kompatybilne?

    Prawdopodobnie bede musial upgrade'owac kociol. Najchetniej na
    kondensacyjny, jednak tu klopot bo on dobrze pracuje w niskich
    temperaturach, tymczasem mam glownie kaloryfery (i ze trzy male wyspy w
    podlogowce). Ale... dzieki open therm mozna kociol wysterowac tak, aby
    pracowal w trybie ciaglym (jak w budownictwie wielomieszkaniowym), a nie
    wlacz wylacz.

    Stad moje pytania, na ile to sie sprawdza. Zastanawiam sie nad termetem -
    ogolnie jest tani, a jesli chodzi o dodatkowe wynalazki to juz o wiele
    bardziej tani niz czolowka sprzedazy.

    Cos ktos wie, slyszal?