  • 1. Data: 2022-02-09 01:23:07
    Temat: Ostrzeżenie publiczne: Czajnik elektryczny szklany MPM z Biedrony
    Od: a a <m...@g...com>

    Po krótkotrwałym użytkowaniu zablokował się wyłącznik w rączce.
    Wciskał się coraz ciężej, aż pozostal dzisiaj wciśnięty i nie da się czajnika
    wyłączyć przyciskiem w dół i woda się bez przerwy gotuje,
    narażając użytkownika na wygotowanie wody, spalenie czajnika , ewentualny pożar.

    Dodatkowo przycisk otwierania, zawsze otwierał pokrywkę tylko częściowo i trzeba było
    klapkę podnosić ręcznie ale wlać wodę.

    Wyjątkowo nieudany i wadliwy produkt

  • 2. Data: 2022-02-09 22:02:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 09.02.2022 o 01:23, a a pisze:
> [...]
    wyłączyć przyciskiem w dół i woda się bez przerwy gotuje,
    > narażając użytkownika na wygotowanie wody, spalenie czajnika , ewentualny pożar.

    Ja tam jak kupuję czajnik to usuwam wyłączniki, bo lubię mieć cały czas
    wrzątek.

    > Dodatkowo przycisk otwierania, zawsze otwierał pokrywkę tylko częściowo i trzeba
    było klapkę podnosić ręcznie ale wlać wodę.

    > Wyjątkowo nieudany i wadliwy produkt

    Najlepszy na świecie, bo tani.

  • 3. Data: 2022-02-10 00:49:36
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 9 February 2022 at 22:03:01 UTC+1, Uzytkownik wrote:
> [...]
    > wrzątek.
    było klapkę podnosić ręcznie ale wlać wodę.

    o ile pamiętam 70zł